eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak Play zdenerwował abonenta › Re: Jak Play zdenerwował abonenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!not-for-mail
    From: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak Play zdenerwował abonenta
    Date: Tue, 15 Sep 2009 16:44:30 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <h8o98e$lm9$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <9...@m...googlegroups.com>
    <h8o3rs$ahq$1@achot.icm.edu.pl> <h8o45f$j1n$1@pippin.nask.net.pl>
    <h8o7a4$dir$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ssh.cbk.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1253025870 22217 148.81.24.22 (15 Sep 2009 14:44:30 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Sep 2009 14:44:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h8o7a4$dir$1@achot.icm.edu.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:980775
    [ ukryj nagłówki ]

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:h8o45f$j1n$...@p...nask.net.pl...
    >> Chyba nieco pochopny wniosek.
    >>
    >> Choć rzeczwiście, trochę to dziwne. Jeśli rzeczywiście PLAY słał mu
    >> kłody pod nogi przez tak długi czas, facet powinien wyprowadzic sie z
    >> numery do Ery, czy gdziekolwiek gdzie mu było dobrze, a HTC Hero kupić
    >> sobie na raty. I pewnie nawet lepiej by na tym wyszedł finansowo.
    >
    > "sms z mBanku przestały docierać- zostałem pozbawiony wręcz możliwości
    > prowadzenia firmy (bez kodu sms nie mogę zrobić przelewu ani nic innego
    > na koncie) podwykonawcy czekają na pieniądze, wydzwaniają z pogróżkami i
    > nachodzą w domu... "
    >
    > Gdyby chociaż odrobinkę pomyślał to by bez problemów wykonywał przelew.
    > Ale po co, skoro winny jest cały świat, ale nie on.

    Mam wrażenie, że nie o to człowiekowi chodzi w tym całym problemie.

    Na początku pewnie dał się zwieść gadkom BOKistów, że już za chwileczkę,
    już za momencik wszystko pewnie zacznie pięknie działać. Potem przespał
    sprawę, zwyczajnie za późno zorientował się, że głupie problemy będą
    mieć poważne następstwa dla jego pracy. A jak już się obudził z ręką z
    nocniku, wkurzył się na PLAY i postanowił z nimi powalczyć.

    To, że wina leży częsciowo po jego stronie jest dla mnie oczywiste. Ale
    tak samo oczywiste jest, że PLAY też ma za uszami. IMHO powinniśmy
    faceta wspierać, bo to jest w interesie nas wszystkich. Obsługa w PLAY
    jest gorsza niż u pozostałych opów, jak znajdzie się ktoś kto im
    finansowo przykopie (chociażby przez wyższe koszty obsługi prawnej, czy
    przez psucie wizerunku), może PLAY zacznie inwestować trochę w ten segment.

    --
    Ten Szop

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: