  • 1. Data: 2009-09-15 12:58:30
    Temat: Jak Play zdenerwował abonenta
    Od: Sławetny Sławetny <s...@g...com>

    Całość jest tutaj
    http://m.gasowski.webpark.pl/strona1.html

    Wynika z tego, że człowiek przeniósł numer z Play Fresh do Play dla
    firm, po czym jego telefon przestał reagować na połączenia
    przychodzące, co, jak twierdzi, zrujnowało mu biznes.

    Pomstuje także na niemożność załatwienia niczego u konsultantów Play.

    Happening w tej sprawie ma odbyć się za 2 minuty w Złotych Tarasach
    (Warszawa), więc spieszmy się bardzo ;)

  • 2. Data: 2009-09-15 13:03:44
    Temat: Re: Jak Play zdenerwował abonenta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sławetny Sławetny pisze:
> [...]
    >
    > Pomstuje także na niemożność załatwienia niczego u konsultantów Play.
    >
    > Happening w tej sprawie ma odbyć się za 2 minuty w Złotych Tarasach

    To jakis nieudacznik, pazernosci i chciwosc na Hero zniszczyla mu biznesa

  • 3. Data: 2009-09-15 13:12:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sławetny Sławetny" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    grup
    0g2000vbp.googlegroups.com...
    > Happening w tej sprawie ma odbyć się za 2 minuty w Złotych Tarasach
    > (Warszawa), więc spieszmy się bardzo ;)

    Ten człowiek jest niespełna rozumu.

  • 4. Data: 2009-09-15 13:17:35
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Sławetny Sławetny" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup
    0g2000vbp.googlegroups.com...

    > Ten człowiek jest niespełna rozumu.

    Chyba nieco pochopny wniosek.

    Choć rzeczwiście, trochę to dziwne. Jeśli rzeczywiście PLAY słał mu
    kłody pod nogi przez tak długi czas, facet powinien wyprowadzic sie z
    numery do Ery, czy gdziekolwiek gdzie mu było dobrze, a HTC Hero kupić
    sobie na raty. I pewnie nawet lepiej by na tym wyszedł finansowo.

    --
    Ten Szop

  • 5. Data: 2009-09-15 13:27:42
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    no musze przyznać że przebrnąłęm przez ten tekst - świadczy o tym że ktoś
    nieźle ma poukładane - ale nie w głowie -"Z powodu awarii i niemożliwości
    dodzwonienia się do mnie międzynarodowa spółka którą obsługuję, przez 2dni
    pozbawiona była możliwości pracy- padł serwer"- jak w mojej firmie serwer
    nie działa godzinę to dzwoni mój telefon - jak nie odbieram to dzwoni
    telefon żony - jakby i ona nie odebrała to w ciągu następnej godziny
    poszukiwania zostają zakończone bo dyrektor firmy wysyła samochód który mnie
    odwiedza w domu i czeka aż się nei zjawie - bo czasami moglem gdzieś wyjść i
    telefonu nie zabrać albo gonie słyszeć - bo taki jest zwyczaj w firmie.

  • 6. Data: 2009-09-15 13:30:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 15:27:42 +0200, Wincynty napisał(a):

    > jakby i ona nie odebrała to w ciągu następnej godziny poszukiwania
    > zostają zakończone bo dyrektor firmy wysyła samochód który mnie odwiedza
    > w domu i czeka aż się nei zjawie

    To się i tak ciesz, bo w NKWD nie dzwonili, lecz od razu i żonę, i męża,
    i sąsiadów brali za łeb i na Łubiankę...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 7. Data: 2009-09-15 13:37:21
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > To się i tak ciesz, bo w NKWD nie dzwonili, lecz od razu i żonę, i męża,
    > i sąsiadów brali za łeb i na Łubiankę...

    niestety pracuję w takiej firmie że działanie serwerów sprawne to podstawa -
    więc nie przeszkadza mi to jak się takie sprawy załatwia

  • 8. Data: 2009-09-15 14:11:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h8o45f$j1n$...@p...nask.net.pl...
> [...]
    > Ery, czy gdziekolwiek gdzie mu było dobrze, a HTC Hero kupić sobie na
    > raty. I pewnie nawet lepiej by na tym wyszedł finansowo.

    "sms z mBanku przestały docierać- zostałem pozbawiony wręcz możliwości
    prowadzenia firmy (bez kodu sms nie mogę zrobić przelewu ani nic innego na
    koncie) podwykonawcy czekają na pieniądze, wydzwaniają z pogróżkami i
    nachodzą w domu... "

    Gdyby chociaż odrobinkę pomyślał to by bez problemów wykonywał przelew. Ale
    po co, skoro winny jest cały świat, ale nie on.

  • 9. Data: 2009-09-15 14:15:40
    Od: Sławetny Sławetny <s...@g...com>

    On 15 Wrz, 16:11, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
> [...]
    > prowadzenia firmy (bez kodu sms nie mogę zrobić przelewu ani nic innego na
    > koncie) podwykonawcy czekają na pieniądze, wydzwaniają z pogróżkami

    Właśnie, jak mogą wydzwaniać, jak nie przychodzą połączenia ani
    esemesy? :D

    Tak działa propaganda i daliście się jej zwieść! ;)

  • 10. Data: 2009-09-15 14:44:30
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    qwerty pisze:
> [...]
    >
    > Gdyby chociaż odrobinkę pomyślał to by bez problemów wykonywał przelew.
    > Ale po co, skoro winny jest cały świat, ale nie on.

    Mam wrażenie, że nie o to człowiekowi chodzi w tym całym problemie.

    Na początku pewnie dał się zwieść gadkom BOKistów, że już za chwileczkę,
    już za momencik wszystko pewnie zacznie pięknie działać. Potem przespał
    sprawę, zwyczajnie za późno zorientował się, że głupie problemy będą
    mieć poważne następstwa dla jego pracy. A jak już się obudził z ręką z
    nocniku, wkurzył się na PLAY i postanowił z nimi powalczyć.

    To, że wina leży częsciowo po jego stronie jest dla mnie oczywiste. Ale
    tak samo oczywiste jest, że PLAY też ma za uszami. IMHO powinniśmy
    faceta wspierać, bo to jest w interesie nas wszystkich. Obsługa w PLAY
    jest gorsza niż u pozostałych opów, jak znajdzie się ktoś kto im
    finansowo przykopie (chociażby przez wyższe koszty obsługi prawnej, czy
    przez psucie wizerunku), może PLAY zacznie inwestować trochę w ten segment.

    --
    Ten Szop