    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jak TV wybrac
    Date: Mon, 15 Aug 2011 23:33:12 +0200

    W dniu 15.08.2011 15:16, MUA pisze:
    > Planuje kupic TV. Taki by można było bez problemu podłączyć tuner Vectry.
    > To jest pewne. Pozsotałe są zmienne ;)
    > Czy HD? Czy LED? Czy juz 3D?
    >
    > Koszt ok 3000-4500 PLN.
    ja bym był ostrożny. Tv tracą na cenie jak auta, po co przepłacać?
    > Przekątna 32"-42".
    wróżka grupowa mówi ze każdy jest za mały. JA myślałem o 37-42 do pokoju
    20m2, teraz przyzwyczaiłem sie do 42, i widze ze większy też by pasował.

    > Jeśli będzie wifi to ok.
    drogi dodatek. warto?
    > Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?
    nie wiem, ale zastatnawiam sie poco. tzn zastosowanie zawsze sie
    znajdzie, i nawet reklama Cie zachęci- ze niby coś będzie prostsze
    ale..... TV to chyba na scianie/meblach będzie? nie można jakoś kabelków
    ukryć? Skoro tv ma odbierać cos przez wifi to nadajnikiem będzie....
    laptop? bez kabla?

    namieszałem nieco, ale ja juz taki jestem ze zawsze zadaje pytanie po
    co? bezprzewodowa łączność w mobilnych urządzeniach jest ważna i
    konieczna. ale 42calowy TV nie jest mobilny, a urządzenie wysyłające do
    niego film przez 2 godziny - również bez zasilania długo nie pociągnie.
    ( i za jakie grzechy ktoś z nim ma biegać po domu?)

    Pzodrawiam

    ToMasz

    PS jak juz mam polecić to do oglądania 42 panasonic plazma. może nawet
    nie być ful hd. jak do szpanowania to led+3d