  • 1. Data: 2011-08-15 13:16:03
    Temat: Jak TV wybrac
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    Planuje kupic TV. Taki by można było bez problemu podłączyć tuner Vectry.
    To jest pewne. Pozsotałe są zmienne ;)
    Czy HD? Czy LED? Czy juz 3D?

    Koszt ok 3000-4500 PLN. Przekątna 32"-42". Jeśli będzie wifi to ok.
    Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?
    Będe bardzo wdzieczny za kazda ciekawa podpowiedz na co zwróci uwage gdyz
    kompletnie nia mam pojecia co kupic a nie chcialbym aby za mnie zadecydowal
    sam sprzedajacy ;)

  • 2. Data: 2011-08-15 21:33:12
    Temat: Re: Jak TV wybrac
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 15.08.2011 15:16, MUA pisze:
    > Planuje kupic TV. Taki by można było bez problemu podłączyć tuner Vectry.
    > To jest pewne. Pozsotałe są zmienne ;)
    > Czy HD? Czy LED? Czy juz 3D?
    >
    > Koszt ok 3000-4500 PLN.
    ja bym był ostrożny. Tv tracą na cenie jak auta, po co przepłacać?
    > Przekątna 32"-42".
    wróżka grupowa mówi ze każdy jest za mały. JA myślałem o 37-42 do pokoju
    20m2, teraz przyzwyczaiłem sie do 42, i widze ze większy też by pasował.

    > Jeśli będzie wifi to ok.
    drogi dodatek. warto?
    > Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?
    nie wiem, ale zastatnawiam sie poco. tzn zastosowanie zawsze sie
    znajdzie, i nawet reklama Cie zachęci- ze niby coś będzie prostsze
    ale..... TV to chyba na scianie/meblach będzie? nie można jakoś kabelków
    ukryć? Skoro tv ma odbierać cos przez wifi to nadajnikiem będzie....
    laptop? bez kabla?

    namieszałem nieco, ale ja juz taki jestem ze zawsze zadaje pytanie po
    co? bezprzewodowa łączność w mobilnych urządzeniach jest ważna i
    konieczna. ale 42calowy TV nie jest mobilny, a urządzenie wysyłające do
    niego film przez 2 godziny - również bez zasilania długo nie pociągnie.
    ( i za jakie grzechy ktoś z nim ma biegać po domu?)

    Pzodrawiam

    ToMasz

    PS jak juz mam polecić to do oglądania 42 panasonic plazma. może nawet
    nie być ful hd. jak do szpanowania to led+3d

  • 3. Data: 2011-08-15 21:42:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.08.2011 15:16, MUA pisze:
    > Planuje kupic TV. Taki by można było bez problemu podłączyć tuner Vectry.
    > To jest pewne. Pozsotałe są zmienne ;)
    > Czy HD? Czy LED? Czy juz 3D?

    polecam sony model np. 40ex720, cena od 2900.
    podświetlanie led, 3D, 5 lat gwarancji.
    za wi-fi trzeba dopłacić ok 250 zł,
    wieć taniej można - router z opcją klienta i podpiąć
    kablem do tv (już za niecałe 100 zł), w razie jak nie ma
    możliwści podpięcia kabla bezpośrednio.
    do tv dodają jedynie kamerkę do skype w salonie.

    > Koszt ok 3000-4500 PLN. Przekątna 32"-42". Jeśli będzie wifi to ok.
    > Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?

    można, nawet HD, ale to jeszcze duży wydatek - ok. 2000 zł
    nie napisałeś skąd dokąd chcesz przesłać materiał

  • 4. Data: 2011-08-18 06:55:31
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "MUA" <a...@o...eu> napisał(a):

    >Koszt ok 3000-4500 PLN. Przekątna 32"-42". Jeśli będzie wifi to ok.
    >Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?

    Mozna, ale przez G, fullHD to bedzie zabka. Zdecydowanie lepiej po kabelku, jesli
    tylko
    tv bedzie mialo rj45.

    >Będe bardzo wdzieczny za kazda ciekawa podpowiedz na co zwróci uwage gdyz
    >kompletnie nia mam pojecia co kupic a nie chcialbym aby za mnie zadecydowal
    >sam sprzedajacy ;)

    Jesli interesuje Cie odtwarzanie filmow (ogolnie" multimediow) przez tv (tzn. jesli
    tv ma sluzyc
    jako dekoder i wyswietlacz jednoczesnie), proponuje cos Samsunga. TV Samsunga
    odtwarzaja
    bardzo duzo formatow i nie wiem czy znajdziesz innego producenta, ktory bedzie mogl
    dorownac pod tym katem Samsungowi.

  • 5. Data: 2011-08-18 08:29:30
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    > można, nawet HD, ale to jeszcze duży wydatek - ok. 2000 zł
    > nie napisałeś skąd dokąd chcesz przesłać materiał

    Chciabym na komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac
    obraz i dzwiek na TV.

  • 6. Data: 2011-08-18 11:50:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-08-18 10:29, MUA pisze:

    > Chciabym na komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac
    > obraz i dzwiek na TV.

    to tylko to:
    http://www.komputronik.pl/product/119410/Sprzet_komp
    uterowy/Sieci_i_komunikacja/EZVIEW_Adapter_bezprzewo
    dowy_Audio_Video_Full_HD_Surround_5_1.html

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 7. Data: 2011-08-18 17:37:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 18.08.2011 10:29, MUA pisze:

    > Chciabym na komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac
    > obraz i dzwiek na TV.

    właśnie o tym pisałem wcześniej. Komputer stacjonarny, TV stacjonarny -
    ale przesyłanie bezprzewodowe w najdroższy możliwy sposób. Warto? Może
    kup kieszeń multimedialną, albo jak ktoś radził TV samsunga z USB.
    JEśli jednak wybierzesz rozwiązanie z WIfi, napisz na grupie jak to sie
    sprawuje.

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-08-19 09:02:58
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

> [...]
    > kup kieszeń multimedialną, albo jak ktoś radził TV samsunga z USB.
    > JEśli jednak wybierzesz rozwiązanie z WIfi, napisz na grupie jak to sie

    nie ma sprawy ;)

  • 9. Data: 2011-08-19 10:20:39
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "MUA" <a...@o...eu> napisał(a):

    >Chciabym na komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac
    >obraz i dzwiek na TV.

    To jeszcze nalezaloby rozroznic, czy po tym wifi ma leciec
    skompresowany obraz hd (czyli dalej rozkompresowaniem
    ma sie zajac tv), czy to pecet ma dekodowac film
    i juz gotowy do wyswietlenia wrzucac po radiowce.
    Roznica taka, ze potrzebna inna przepustowoac tego radia :)

  • 10. Data: 2011-08-19 18:31:08
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-08-19 12:20, Kell a napisal (a):

> [...]
    > i juz gotowy do wyswietlenia wrzucac po radiowce.
    > Roznica taka, ze potrzebna inna przepustowoac tego radia :)

    Które "radio" jest w stanie przesłać kilka Gigabitów na sekundę?