  • Data: 2009-05-05 13:00:01
    Temat: Re: Jak długo trwa sesja GPRS?
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam, że nie odpowiadałem długo.

    On 4 Maj, 12:05, "Piotr M " <h...@W...gazeta.pl> wrote:
    > z tego co wiem to jej czas można ustawić w telefonie, w Nokii nazywa się to
    > "Czas trybu online", można sobie ustawić czas z przedziału minutowego 1-98
    > lub na nieograniczony.
    Niestety w SE C702 nie ma takiego ustawienia, cholercia...

    On 4 Maj, 12:48, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote
    > Telefon jaki ? SE jakos maja klopot i sesje rozlaczaja co chwila.
    > Nie tylko w Amaze. On chyba ma jakas opcje zeby to transfer byl
    > czesciej.
    > czyli w przypadku SE
    > K510 i K550 to IMHO wina telefonu i tej javy.
    Mam SE C702 i smutno mi, że telefony Sony Ericsson rozłączają
    sesję...o ile to prawda :->

    Ostatecznie zrobiłem swoje ustawienia internetowe na WAP i w moim
    pakiecie nalicza mi teraz co 10kB - tylko niestety przez WAP nie mam
    połączenia z kontem e-mail, również próbne odpalenie mobiDesk (dla GG)
    mi nie loguje (loguje jedynie na Internet_GPRS gdzie nalicza co
    100kB).

    Nie używam programu do nawigacji ktory nie wymaga połączenia z netem,
    ponieważ w zasadzie na Javę nie ma takiego. Tzn. jest wyjątek -
    Wayfinder w połączeniu z preloadingiem mapy (mapę widać tylko w
    trakcie jazdy) przy pomocy MapLoader, a wkrótce w amAze v.5.0

    Żeby podtrzymać sesję odpalałem już jak wyżej wspomniałem mobiDesk -
    na WAP kicha, na Internet_GPRS i tak rozłącza po paru minutach. Też
    próbowałem Operę i też chwilę później rozłącza.

    Byłoby świetnie gdyby był mały programik na Javę wysyłający np. 1kB
    danych co 3 min... (maksymalnie byłoby ponad 9MB/mies., ale mam pakiet
    20MB :-)).

    Pozdr. - Janeo
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm