    From: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jak dostac IPv6 PI i dlaczego "niedasie"?
    Date: Tue, 13 Mar 2012 17:22:47 +0000 (UTC)

    M <m...@g...com> wrote:
    > Przyszła pora na IPv6 i tu zonk - zarówno mój obecny sponsor LIR, jak
    > również drugi inny, zgodnie twierdzą że IPv6 PI "niedasię". Twierdzą
    > że RIPE wymaga by zostać LIR-em, a kryzys jest i trochę droga ta
    > impreza... (2000 euro wpisowego + 1300 euro na rok za "extra small")

    Niech twoich LIRowi wskażą zapisy na stronach RIPE, że się nie da, bo
    od jakiegoś czasu można się starać o PI.

    Wniosek do LIRa:
    http://www.ripe.net/ripe/docs/ripe-546
    help do wniosku:
    http://www.ripe.net/ripe/docs/ripe-547

    Gdybyś chciał PA, to rzeczywiście musiałbyś się stać LIRem. W przypadku
    PI musisz wykazać, że dlaczego PI, a nie PA.
    Osobną sprawą wygląda podejście LIRów, do tematyki pozyskiwania zasobów
    w RIPE - każdy ma swoją wewnątrzną politykę....

    --
    ŁT