  • Data: 2016-10-27 16:29:51
    Temat: Re: Jak ładowarka rozpoznaje nieinteligentne ogniwa?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-10-2016 o 15:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup

    > Zostawilo sie na noc, a rano byla naladowana :-)

    Kiedyś (pierwszy wyjazd do RFN) padła mi bateria w Zenith-cie. Nie
    chciałem pstrykać slajdów "na czuja".
    Po rozejrzeniu się wkoło stwierdziłem, że jedynym źródłem prądu stałego
    jakim dysponuję jest suszarka do włosów. Miałem tylko scyzoryk i mi się
    udało ją podładować (kilka A, kilka(naście) s).
    Teraz nie kojarzę jak się włączyłem, ale nie odrywałem żadnych drutów,
    bo suszarka potem była dalej sprawna. Może podłączenie do silniczka było
    jakoś rozbieralne i dało się w szereg podpiąć, a może podłączyłem się do
    niego równolegle (tylko nie kojarzę abym miał wtedy jakiś kawałek drutu,
    choć scyzoryk mógł mi go zastąpić).
    P.G.