    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <4...@m...org> <orlqav$tsg$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <ormrjg$tmt$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <orn4dg$4os$3@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <59df377d$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <59df46bf$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <59df5296$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <59df6a71$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Date: Thu, 12 Oct 2017 17:44:29 +0200

    dyskusyjnych:cc0a581b-6f53-4e51-8ed4-375d711236d6@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 12 października 2017 15:14:04 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >No i?

    No i wiecej zona zuzyje pradu na kuchence w tygodniu, niz ty tą myjka
    w weekend :)

    >Pewnie nie
    >Ale do czewgo zmierzasz? Bo jak do tego ze mógłbym oszczędzić jeszcze
    >to pewnie tak. Bawiac się programatorami żrąc odgrzewane jedzenie i
    >piorąc tak jak energa tanie >godzina ma pewnie z50zł bysmy
    >przyoszczędzili. Ale te 200zł to żadna tragewdia zeby sobie w domu
    >utrudnienia robić.

    Troche mnie dziwi, ze to sie oplaca, skoro prad w "normalnych"
    godzinach jednak drozszy.

    >Pewnie kolejne 20zł bym oszczędził na zmianie ROR w banku kolejne
    >20zł na zmiane operatora telefonicznego i z 50zł jakbym z neostrady
    >zrezygnował. Ale nie na tym życie polega żeby kazdy grosz ogladac.
    >Lepiej się skupić na tym jak te 200zł dodatkowo zarobić zamiast
    >jakieś ograniczenia wprowadzać zęby 200zł oszczędzić.

    Ano przyda sie na starosc ... chyba, ze na emerytury i tak nie starczy
    :-)

    Ale nad tym ROR to bym sie zastanowil :-)

    >A żyrandole 2 w każdym żarówek 6
    >Kinkiety, lampki, halogeny wokół domu itp. Pewnie z 50 światła by
    >się łącznie nazbierało(jak żyrandol licząc jako 6szt)

    No i tak jakos liczylem. Ale to swiatlo to jakos wrednie nie chce sie
    ograniczac do "po 22-giej" :-)

    >Nie mam ambicji dociągac do 500W

    500W to masz teraz. Srednio non-stop !

    Fakt, ze kuchenka przez pol godziny pelnej mocy moze "wyrobic norme"
    na 8h tych "srednio", ale to wlasnie zastanawia - przeciez przez 5 dni
    w tygodniu pracuje w drogiej taryfie.

    >I co dzięki temu zyskam?

    Ano - niepotrzebna wiedze, skoro i tak wydatki sa akceptowalne i nie
    ma co zwyczajow zmieniac :-)

    Ale jestem naprawde ciekaw jakie masz nocne/spoczynkowe zuzycie, i jak
    sie udaje tak duzo w taniej taryfie.

    >Nie wiem czy lepsza. Po wymianę butli z gazem na indukcję rachunki
    >wzrosły o 50zł. Za butlę z gazem wówczas płaciłem 60zł a starczała na
    >dwa miesiące. Więc indukcja spowodowała wzrost wydatków o 20zł więc
    >nie ma się co zastanawiać czy tam paluchem klikac bo 3zł zaoszczędzę,

    Albo i 30, a to 360 zl rocznie :-)

    Zwykle kucharzowi zalezy, aby szybko podgrzac wode do wrzenia, ale
    potem to juz naprawde wystarczy minimalna moc/ogien, aby zupe "lekko
    gotowac".
    A czy kuchenka zrobi to sama ... troche watpie, musialaby mocno
    inteligentna byc ... i wk* jak cos pieczesz na patelni :-)

    J.