  • Data: 2017-02-20 08:11:21
    Temat: Re: Jak narysowac linie srubowa
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7513ddaa-09c5-474d-8aae-455c358e33c1@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 01:40:25 UTC+1 użytkownik Piotrne
    napisał:

    > Można tak:
    >
    > 1. Otwieramy stronę fooplot.com
    > 2. Zmieniamy "Function" na "Parametric"
    > 3. Wybieramy "Add"
    > 4. Wpisujemy:
    > x= sin(3s)+s
    > y= 2cos(3s)
    > -6.5pi/3 < s < 6.5pi/3
    > step=.01
    > 5. Odznaczamy "Grid", "Axes", "Tick Marks", "Numbers"
    > 6. Wybieramy "Export as .svg"
    > 7. Zapisujemy sobie plik wektorowy sVG.
    > P.
    To co mi zapodales uważam ze rewelacje. Kiedys rysowałem funkcje na
    Commodore
    a potem zapomniałem:) Jestem bliski nadziei, ze ktoś taki jak Ty pomoze mi
    wymodelować a może nawet wyanimowac tornado. Czyli trabe powietrzna w
    ruchu.
    Tam mam dwa, gora trzy proste wzorki, wg których te traby i inne wiry
    atmosferyczne się kreca.

    Podstawowym jest wzor na sile Lorentza F = q*E + q*v*B, o której chyba każdy
    elektronik slyszal. Z niego tez wychodzi linia srubowa.
    Jeśli ktoś chciałby się tym zainteresować to najpierw zapraszam na swoja
    strone
    tornadosolution.com
    na której zamiescilem kopie swoich patentow na tornadochrony. Na stronie
    jest
    tez kilka cikawych artykulow pop-naukowych m.in. Po co kot ma wasy.

    Tak się zająłeś tą linią śrubową, że domeny zapomniałeś opłacić;)
    NOTICE: This domain name expired on 2/11/2017 and is pending renewal or
    deletion.

    --
    pozdr

    Tomasz