  • 11. Data: 2011-12-05 13:28:35
    Temat: Re: Jak narysować ślimak?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 5 Gru, 12:41, "WM " <c...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Konrad Anikiel <a...@g...com> napisa (a):

    > Chyba jednak SolidWorks tez to ma:http://tiny.pl/h13n9

    O, nie wiedziałem. Nie bawię się teraz cadami, trochę nie w temacie
    jestem.
    Konrad

  • 12. Data: 2011-12-05 18:22:34
    Od: "Tom" <...@g...pl>

    Witam
    w Rhino wychodzi coś takiego www.wozkislipowe1.republika.pl/slim.pdf ,
    tak na szybko z wymiarów z Twojego rysunku.

    Pozdrawiam
    Tomek
    www.wozkislipowe.pl

  • 13. Data: 2011-12-05 18:44:00
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl>

    Konrad Anikiel <a...@g...com> napisał(a):
    > O, nie wiedzialem. Nie bawie sie teraz cadami, troche nie w temacie
    > jestem.

    Nie pisza od ktorej wersji SW jest opcja przeciagania bryla.

    Za to pisza, ze :

    ''ścieżka musi być styczna w granicach samej siebie (bez ostrych konturów)
    i rozpoczynać się w punkcie na lub w obrębie profilu obiektu narzędzia.''

    WM

  • 14. Data: 2011-12-05 20:45:26
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Tom pisze:
    > Witam
    > w Rhino wychodzi coś takiego www.wozkislipowe1.republika.pl/slim.pdf ,
    > tak na szybko z wymiarów z Twojego rysunku.

    Blisko, blisko, tylko wejście jakieś niedociągnięte.
    Sprawdziłeś jak w wybraniu leży wałek fi 120?

    Jeśli to nie problem, wrzuć gdzieś kawałek do testu ... żeby nie było że
    darmo :)

    Pozdrawiam.
    Irek.N.

  • 15. Data: 2011-12-05 20:49:50
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Nie pisza od ktorej wersji SW jest opcja przeciagania bryla.

    Nie mają co pisać, bo ta opcja po prostu nie działa poprawnie.
    Zgłoszone, mam numer SPR... i co z tego :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2011-12-05 21:08:22
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Trzeba dac odpowiednio duza liczbe tych punktow.
    > Najlepiej ja dobrac doswiadczalnie.

    Ok, ale to nie w tym problem. Nie mam nic do gładkości krzywej - jest
    mało istotna z mojego punktu widzenia. Problem w tym, że przy pomocy tej
    krzywej nie będę w stanie wyciąć w walcu ślimaka. Nie chodzi o to, że
    ślimak ma _skoki w skoku_ :), chodzi o to, że wybranie nie ma dobrego
    kształtu. Powiększ sobie jedno wybranie z PDF-a, tam widać o co chodzi.

    Pozdrawiam.
    Irek.N.

  • 17. Data: 2011-12-05 22:32:35
    Od: "Tom" <...@g...pl>

    >Blisko, blisko, tylko wejście jakieś niedociągnięte.
    >Sprawdziłeś jak w wybraniu leży wałek fi 120?

    >Jeśli to nie problem, wrzuć gdzieś kawałek do testu ... żeby nie było że
    >darmo :)

    witam
    wycięte wałkiem fi 120,5
    wejście jest przeciągnięte -117,5
    wyjście przesiągnięte stycznie z wałka fi120,6

    www.wozkislipowe1.republika.pl/slimak.pdf

    daj jakieś namiary i w jakim formacie to możesz przetestować w swoim
    programie, bo Rhino oficjalnie daje *.3dm , a export do: dwg, dxf, igs,
    iges, sat,stp, x_t

    Pozdrawiam
    Tomek
    www.wozkislipowe.pl

  • 18. Data: 2011-12-06 23:03:32
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > daj jakieś namiary i w jakim formacie to możesz przetestować w swoim
    > programie, bo Rhino oficjalnie daje *.3dm , a export do: dwg, dxf, igs,
    > iges, sat,stp, x_t

    Cześć, możesz posłać na konto
    CV na serwerze 1024 kropka pl.
    Format jakikolwiek czytany przez SW, iges, step, może być parasolid...

    Temat chyba rozwiązany i to przy pomocy SW, ale nie wyobrażam sobie
    ponownej takiej walki, więc na przyszłość chętnie skorzystam.

    Pozdrawiam.
    Irek.N.

  • 19. Data: 2011-12-06 23:17:17
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Tomku, daj w mailu jakiś telefon do Ciebie, proszę.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2011-12-18 17:25:42
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Temat nadal aktualny.
    W SW jakoś rzeźbimy, ale dalekie to od doskonałości.
    Wszystkie inne systemy do których dotarłem wysypały się (Inventor, Rhino).
    Co Creo nie dotarłem, mam jeszcze w zapasie TFlex-a, ale to trochę potrwa.
    Jakieś sugestie?

    __
    Irek.N.