    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jak pokazać ścieżkę dostępu do dokumentu?
    Date: Fri, 6 Mar 2009 14:44:25 +0100

    > Może pomoże:
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.www/browse_thr
    ead/thread/fd56b461ee18a2da -
    > dyskusja na ten sam temat, mnie odpowiedzi P.T. Grupy rozjaśniły
    > wątpliwości.

    O właśnie to jest to.... Dziękuję za informacje. Widzę, że zawiązała się
    stała grupa aktywistów uczestniczących w forach internetowych. Paweł, Jacek
    no i Twoje wypowiedzi również... szczególnie dotyczące kotów i to od zawsze
    :-)))

    Ustosunkowując się do wybowiedzi i zagadnienia history.back() to może się to
    sprawdzać również w przypadku wyszukiwarki - o ile jest ona odpowiednio
    oprogramowana. W swoim CMS'ie poradziłem sobie z tym zagadnieniem.

    Przeciwko stosowaniu hierarchicznej ścieżki jest to, że nie uwzględnia ona
    wyszukiwarek wykorzystanych do dotarcia do dokumentu oraz linków z innych
    dokumentów lecz tylko obrazuje położenie obiektu w drzewie kategorii.
    Argumentów "za" nie trzeba cytować. Generalnie jeden argument użyty w tej
    dyskusji przesądza: history.back() realizuje przeglądarka więc nie ma po co
    dublować funcjonalności. Można uzupełnić nawigację o wskazanie miejsca w
    strukturze kategorii. Też do tego wniosku doszłaś?