    From: m...@m...eu.org (Mrooveq)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jak połączyć bloki
    Date: Thu, 13 Jun 2002 23:21:13 +0000 (UTC)

    In article <8...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl>, Jaroslaw Sakowski wrote:

    > Zgadza sie ale spoldzielnia nie moze sie do lasera klasy 2a/3a
    > przyczepic (moim zdaniem - nie widze podstaw, nie wymaga pozwolen na
    > transmisje i jest nieszkodliwy) w odroznienu od przekopow. Jak maja na
    > Ciebie oko to przypilnuja zwlaszcza po jakiejs wpadce.

    mozecie jakies szczegoly podac, o tych laserach, bo moze mnie czekac niedlugo
    laczenie blokow, tyle ze na 300m i wzdluz asfaltowej ulicy z chodnikami
    w centrum miasta :/

    a jesli chodzi o oryginalne pytanie z postu, to ja osobiscie zdecydowanie
    polecalbym przewieszke, nawet na te 70 metrow, z dachu na dach. nikomu nie
    przeszkadza, prawie nie widac (bo kto tak wysoko patrzy), jest 100Mbps,
    tylko dobrze to zrobic kablem zelowanym, a on jest troche drozszy od normalnego.
    ew. mozna sie martwic pozniej jak sie izolacja wykruszy na normalnym kablu.
    podwiesic takiego kabelka do cieniutkiej linki stalowej ze sruba rzymska po
    obu stronach, ladnie naprezyc (najlepiej zrobic ciezarki po obu stronach
    zamiast sruby rzymskiej, zeby sie samo naprezalo) i wyglada i dziala slicznie.

    no, ale nie znam realiow w spoldzielni. jednak tak jak mowie - z dachu na dach,
    bo wtedy nic na ziemi nie zachaczy i tego prawie nie widac.

    pozdrawiam
    Adam Frankowski