  • Data: 2017-07-26 18:39:23
    Temat: Re: Jak robicie skrypty budowania instalek?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/26/2017 7:21 AM, AK wrote:
    > PS: Chopie. Zwyczajnie Cie pogięlo z ta antyMS fobia :)

    Jak sam widzisz argumenty jakie posiadasz to głównie machanie rękami.

    > PS2: Mam sobie Gentoo od (no nie od 20:) od ~8 lat o doswiadczylem
    > "spojnosci" repozytorium nieraz.

    To się nazywa BUG.

    Jest to podobnie spieprzone w Windowsie i nawet awansowało do nazwy
    dllhell a sposób w jaki MS to "rozwiązał" jest zastanawiająco komiczny.

    Software ma bugi. I będzie miało. Sorry. Przyzwyczaj się.

    > Eh chlopie... Zalosc i zaslona milczenia na Twoj fanatyzm i tyle.

    Fakty to nie fanazym. Systemy repo uzywam od 20 lat na Linuxie. Czy sa
    doskonałe - nie nie są. Ale równie nie doskonale jest łowienie setup.exe
    z internetowego szamba. Obie metody sa do dupy, ale repo wydaje się
    mniej żałosne.

    > PS3: Zrozum wreszcie czym jest rejestr (obiektowa/drzewiasta baza danych
    > czyli ideologicznie bardzo nowoczesne podejscie/rozwiazanie) Windows -
    > szczegolnie w kontekscie COM/ActiveX.

    Ja to doskonale rozumie, jednak nie widze związku z zastosowaniem COM/AX
    w marginalnych aplikacjach a potrzebą instalacji *WSZYSTKICH* innych.

    Jak ktoś ma jakąs aplikacją z COMem to niech sobie zrobi setup.exe. Z
    tego nijak nie wynika że setup.exe ma być potrzebne dla reszty 99%
    aplikacji nie rejestrującej COMów.

    PS. Rejestr nie jest rozwiązaniem ktore podbiło świat jakos specjalnie
    poza win. Zastanawiające że znowu nikt sie nie poznał na geniuszu korpo.
    A może bardziej na implementacji tego geniuszu.