  • Data: 2019-10-12 16:30:43
    Temat: Re: Jak sie robi komputery
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > To jest tak nadal. Całkiem niedawno kolega opowiadał mi jak w jego
    > projekcie potrzebne było jakieś wsparcie specjalistyczne z USA,
    > które na jakiś czas miało przylecieć do PL i z nimi pracować .
    > Wsparcie okazał się starszy siwy pan, który dosłownie na pierwszym
    > spotkaniu otworzył swojego laptopa, odpalił konsolę, vima i na szybko
    > napisał im jakiś konieczny moduł do kernela Linuxa...

    Co tam szukać po amerykach. Dzisiaj to ja jestem takim starszym siwym
    panem. Co się zmieniło przez te ponad dwadzieścia lat? Wtedy nie było
    u nas siwych panów. Prawie. Ale przede wszystkim nie było popytu na
    nich. To się zmienia. Powoli, ale jednak. Może jeszcze nie Ameryka,
    ale prawie.

    Jarek

    --
    Starsi panowie, starsi panowie, starsi panowie dwaj
    Już szron na głowie, już nie to zdrowie, a w sercu ciągle maj