  • 1. Data: 2011-05-11 14:58:23
    Temat: Jak się wywracać?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Czytam sobie wątek o rękawicach i dotarło do mnie, że pojęcia nie mam, jak
    bezpiecznie upaść w ślizgu.

    Powiedzmy że ucieka mi jedno koło i skończy się to ślizgiem. Jak
    teoretycznie powinien wyglądać bezpieczny upadek tego typu?

    Wiecie? Opowiadajcie.

  • 2. Data: 2011-05-11 15:08:54
    Temat: Re: Jak się wywracać?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 16:58:23 +0200 osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

> [...]
    >
    > Powiedzmy że ucieka mi jedno koło i skończy się to ślizgiem. Jak
    > teoretycznie powinien wyglądać bezpieczny upadek tego typu?

    w moim wypadku wyglądło to tak:
    przednie koło na mokrej farbie od pasów, dotknięcie klamki i ... jeb!

    i to by było na tyle ;)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-05-11 15:19:57
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-11 16:58, Marcin N pisze:

    > Powiedzmy że ucieka mi jedno koło i skończy się to ślizgiem. Jak
    > teoretycznie powinien wyglądać bezpieczny upadek tego typu?

    http://www.youtube.com/watch?v=4hIvj84faQM

    KJ

  • 4. Data: 2011-05-11 15:32:37
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał

    > ucieka mi jedno koło i skończy się to ślizgiem. Jak teoretycznie powinien
    > wyglądać bezpieczny upadek tego typu?

    A w praktyce jak zlapiesz np uslizg przednim kolem, to nie
    zdazysz nawet okiem mrugnac i bedziesz jechal dalej w losowej
    pozycji bez motocykla.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-05-11 16:06:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 16:58, Marcin N pisze:
    > Czytam sobie wątek o rękawicach i dotarło do mnie, że pojęcia nie mam,
    > jak bezpiecznie upaść w ślizgu.

    W dol, zawsze w dol. Bo jak polecisz do gory to kyrjeelejson!

    > Powiedzmy że ucieka mi jedno koło i skończy się to ślizgiem. Jak
    > teoretycznie powinien wyglądać bezpieczny upadek tego typu?

    Na spokojnie wyciagasz papierosa, uchylasz przylbice (tu dokladnie widac
    przewage szczekowca - czaszka ciagle jest chroniona!). Przypalasz.
    Zaciagasz sie gleboko (dla uspokojenia) i podejmujesz decyzje czy upadac
    na lewa czy na prawa strone. O wyborze powinno decydowac wiele
    czynnikow, ale jednym z istotniejszych jest to po ktorej stronie bedzie
    Ci wygodniej podsunac sobie Jaska (takiego z pierzem, nie Kildzona bo
    przeciez nie ma tyle KillJohnow zeby starczylo na kazdego motonite).
    Jak juz zdecydujesz to podkladasz jasia i relaksujac sie czekasz na
    zakonczenie slizgu.

    > Wiecie?

    Jasne!

    > Opowiadajcie.

    drugi raz?

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2011-05-11 16:16:03
    Temat: Re: Jak sie wywracaae?
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-11 17:08, masti pisze:
    > dotknięcie klamki i ... jeb!
    > i to by było na tyle ;)

    U mnie było identycznie. Pierwsza myśl we łbie się pojawiła jak już
    szrowałem bokiem po asfalcie.

    --
    Tom01

  • 7. Data: 2011-05-11 18:26:56
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-05-11 16:58, Marcin N pisze:

    > Powiedzmy że ucieka mi jedno koło i skończy się to ślizgiem. Jak
    > teoretycznie powinien wyglądać bezpieczny upadek tego typu?

    http://www.youtube.com/watch?v=4hIvj84faQM

    ==============

    Faktycznie, wygląda komfortowo taki sposób.

    Ale chyba przyjdzie mi poskarżyć się Łowcy ze ścigacza, że precle znowu
    naśmiewają się z uczciwych ludzi zamiast obsypać ich cennymi radami, w
    stylu: do końca trzymaj kierownicę, to nie połamiesz nadgarstków, albo:
    natychmiast puść kierownicę, to nie połamiesz żeber.

  • 8. Data: 2011-05-11 18:28:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Łowcy ze ścigacza,

    To jest LOVTZA. Od słowa LOVE. Taki jebaka znaczy sie...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-05-11 18:45:05
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest LOVTZA. Od słowa LOVE. Taki jebaka znaczy sie...

    Lovtza? Od love owca?

    --
    Glub SW-T400

  • 10. Data: 2011-05-11 19:10:46
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości
    [ciach]

    > Jak juz zdecydujesz to podkladasz jasia i relaksujac sie czekasz na
    > zakonczenie slizgu.

    Udam, że nie zauważyłem co tu za prowokacje wypisujesz.

    --
    Jasio
    etz vfr