  • Data: 2018-10-22 23:08:55
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 15:37:02 UTC-5 użytkownik Cavallino
    napisał:

    > Gdy wjadą w tym samym czasie, to się nie spotkają, więc czerwony musi
    > wjechać wcześniej, żeby tak się mogło zdarzyć....

    Oni rozdzielaja wlos na czworo. On wjechal wczesniej. Ale powoli. W rezultacie ten z
    lewej zdazy nie tylko dojechac do ronda, stwierdzic ze nie ma nikogo po swojej lewej
    i przejechac do tego kolejnego wjazdu zanim ten z prawej wystawi maske z tego swojego
    wjazdu.

    > A w ogóle - pierdzielenie - albo ktoś jest na rondzie, albo nie jest.
    > A gdzie się zaczyna rondo, określają znaki, a nie widzimisie
    > niedouczonego polucjanta.

    Pomysl tak:
    Wjezdzam na rondo, staje letko pod skosem i jade 1,5m/minute.
    A ty wjezdzasz z mojej lewej i widzisz moja maske na polowie jezdni ronda.

    W praktyce tan z prawej po prostu widzi zapierdalacza i sie nie ryje, bo wie ze
    ustepuje pierwszenstwa. Ale jakis kreatywny inaczej (i popierany przez policje jak
    widac) mysli ze jak ktos nie jest juz na rondzie to go nie ma wiec mozna wjechac.
    Ignoruje jeden krok w dedukcji. A ktos kto sie trzyma litery prawa literalnie to
    usprawiedliwia.

    Chore to. I akurat tu sie z Toba zgadzam :)