  • Data: 2019-03-20 12:47:36
    Temat: Re: Jak sprzedać trupa?
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Od momentu gdy zgłosisz sprzedaż do wydziału komunikacji(a można to teraz zrobić
    elektronicznie) auto znika ze stanu posiadania
    Sprzedawałem kilka miesiecy temu auto, tego samego dnia co podpisałem umowę zgłosiłem
    via net sprzedaż i auto następnego dnia zniknęło z mojego "stanu"
    Czy nowy nabywca go przerejestrował- nie mam pojęcia

    no oni tez zglosili :-) on 300 zeta grzywny oni 19 tys z mandatow, ciekawe czy slup
    czy faktycznie jakis idiota

    https://www.dziennikwschodni.pl/kraj-swiat/sprzedali
    -samochod-juz-rok-temu-musza-placic-za-nie-swoje-man
    daty-z-holandii,n,1000221878.html