  • 1. Data: 2002-01-11 16:23:45
    Temat: Re: Jak szybkie jest SDI?
    Od: "gomel" <g...@w...pl>

    Użytkownik Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:9...@s...hell.pl...

    > Oczywiście zdajecie sobie wszyscy sprawę z różnicy między kB/s
    (kilobajtami na
    > sekundę) i kb/s (kilobitami na sekundę)?
    > --
    > Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager
    > Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow
    > http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~szymon/ PGP 2.x: 0x61094A7D, 5.x:
    0xF9289982 F
    > Free speech includes the right not to listen, if not interested --
    Heinlein H

    a ja powiem tak: co powiecie na sciagniecie pliku 5 mb w minute??
    powaznie.nie byla to rowno mimuta bo zanim sie skapowalem ze tak zasowa to
    minelo max 10 sekund (dopiero wlaczylem stoper).wyszlo sumarycznie cos kolo
    minuty.serwer byl w polsce juz nie pamietam jaki.wyszlo sredni 80-kilka kB/s
    (kilobajtow).plioczek mial faktycznie 5 mb...zip...rozpakowywany i pakowany
    nawet kilka razy bo sam nie moglem uwierzyc!
    nastepnie przez cala nocke transferki byly czesto rzedu 30-50 kB/s.w ciagu
    kilku nastepnych dni spadly do 15-24 kB/s.doadaje iz dzialo sie to jakies
    3-4 dni po podlaczeniu sdi.w przeciagu dwoch tygodni wszystko "znormalnialo"
    teraz mam jakies 10-11 kB/s.jesli ktos nie wierzy to jego sprawa.mam
    swiadkow.pozdrwaiam.

  • 2. Data: 2002-01-11 19:12:22
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 16:23:45 +0000 (UTC), "gomel" <g...@w...pl> wrote:

    [----]
> [...]
    >3-4 dni po podlaczeniu sdi.w przeciagu dwoch tygodni wszystko "znormalnialo"
    >teraz mam jakies 10-11 kB/s.jesli ktos nie wierzy to jego sprawa.mam

    Hej, do pierwszego kwietnia masz jeszcze dwa i pół miesiąca.
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 3. Data: 2002-01-11 20:58:36
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    gomel napłodził(a):

> [...]
    > bo sam nie moglem uwierzyc! nastepnie przez cala nocke transferki
    > byly czesto rzedu 30-50 kB/s.w ciagu kilku nastepnych dni spadly

    hihi "a moje sdi nazywa sie 2mbit polpak"

    --
    Pozdrawiam.

    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://kiti.pulse.pdi.net/707
    http://ut-to.kopnet.gliwice.pl
    0-608-104-855 654-47-06 Piotrek

  • 4. Data: 2002-01-12 02:13:37
    Od: kropa <k...@p...fm.nospam>

    "gomel" <g...@w...pl> wrote:

    >nastepnie przez cala nocke transferki byly czesto rzedu 30-50 kB/s.w ciagu
    >kilku nastepnych dni spadly do 15-24 kB/s.doadaje iz dzialo sie to jakies

    ROOOOOOOOOOOOOTFL!
    A co łyżka na to?
    A jak te 30-50kB/s przepchnąłeś przez COM`a ?
    --
    "Microsoft zatrudnia geniuszy." (c) Chip - Magazyn Komputerowy.

    e-mail: k...@p...fm k...@p...com ICQ#:56538615 GG#:152255

  • 5. Data: 2002-01-12 11:56:29
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 12 Jan 2002 02:13:37 +0000 (UTC), kropa <k...@p...fm.nospam>
    wrote:

    >ROOOOOOOOOOOOOTFL!
    >A co łyżka na to?
    Nie mówiąc o świstaku ;-)

    >A jak te 30-50kB/s przepchnąłeś przez COM`a ?
    A nie, to akurat się da - normalny COM ma max. 115kbps, ale widziałem
    interfejsy szeregowe 460kbps do PC używane w połączeniu z szybkimi modemami
    async, więc teoretycznie można przepchnąć przez COMa nawet 100kB/s, tyle że
    nie przez SDI.

  • 6. Data: 2002-01-12 12:52:25
    Od: kropa <k...@p...fm.nospam>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    >Nie mówiąc o świstaku ;-)

    I sreberkach ;>

> [...]
    >async, więc teoretycznie można przepchnąć przez COMa nawet 100kB/s, tyle że

    No tak ,ale mówimy o zwykłych COM`ach.
    A po podłączeniu do zwykłego COM`a szybkiego modemy async raczej nie
    przekroczysz 115kbps...............