  • 1. Data: 2002-01-08 18:47:42
    Temat: Re: Przesiadka z SDI na Neostradę 256 czy warto?
    Od: "Gelo" <g...@p...com_nospam>

    " ZeB" <z...@o...pl> wrote in message news:9vj759$jtt$1@news.tpi.pl...
    > Pozdrawiam all.
    > Mam pytanie do znawców tematu : czy warto się przesiąść z SDI na Neostradę
    ,
    > i czy można ją przystosować do pracy z siecią LAN poprzez router. Mam
    > nadzieję , że ktos udzieli mi informacji na temat konfiguracji routera pod
    > Neostradę.
    > P.S. wiem że w regulaminie pisze , że tylko w jednym lokalu można to
    zrobić.

    dokonalem takiej wlasnie zamiany - oto wrarzenia
    jak sciagasz wiekszosc danych z netu a nie wysylasz to niebedzie
    przeszkadzac ci 64kbps zwrotne. Jak na sdi lacze mi sie juz przypychalo jak
    z netu korzystalo pare osob ( np5 ) tak teraz jest juz znosnie i niema
    zucania miesem na Lanchacie

  • 2. Data: 2002-01-08 22:11:48
    Od: "Gajo" <[antyspam]gajo@go2.pl>

    chcialem sie zapytac jakie lacze wzioles i ilu ludzi masz w sieci itd moze
    na prive o tym pogadamy bo tez z takim zamiarem sie nosze ;o)

  • 3. Data: 2002-01-10 10:59:31
    Od: t...@w...pdi.net

    Gajo <[antyspam]gajo@go2.pl> wrote:

    > chcialem sie zapytac jakie lacze wzioles i ilu ludzi masz w sieci itd moze
    > na prive o tym pogadamy bo tez z takim zamiarem sie nosze ;o)

    Czy w Regulaminie Netostrady dalej jest zakaz wyprowadzania uslugi poza
    lokal w ktorym jest zainstalowana? Bo jesli cos z tym zrobili to i nasza
    siec sie zastanowi nad zmiana.

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź)