  • Data: 2019-01-28 14:51:59
    Temat: Re: Jak to jest -metalowa lampa bez PE
    Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Też mam (chyba) taką lampę.
    W stojaku wydrążonym biegnie sobie kabelek w izolacji aż do oprawki.
    Zresztą rozkręć stojak to zobaczysz, składa się jak laska dla niewidomego.
    Za to w tej lampie zastosowano nowatorską oprawkę - a przynajmniej tak mój egzemplarz
    - że wkręcona żarówka staje się jednorazówką, jeden z kontaktów robi za otwieracz do
    puszek i robi dziurę w gwincie.
    Do tego stojak tak skutecznie przenosi drgania, że jak synek pukał w lampę to żarówka
    halogenowa padała po dwóch dniach.
    Kupiłem więc taką sporą kulę LEDową i nawet zdaje to egzamin, choć żarówka świeci w
    górę.