  • 1. Data: 2009-05-10 10:43:21
    Temat: Jak to jest z Play-em poza miastami?
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    Witam,

    Z tego co slyszalem, to wlasne nadajniki Play ma tylko w duzych miastach. W
    reszcie kraju korzysta z roamingu w Plusa. Czy wtedy uzytkownik widzi napis, ze
    jest zalogowany do Plusa, tak samo jak za granicą widzi nazwę obcej sieci, do
    ktorej jest zalogowany w ramach "prawdziwego" roamingu?

    A w ogole to dokladnie dlaczego dzwonienie do Play czesto jest (tzn. bywa)
    drozsze niz do innych sieci? Czy to wlasnie przez ten krajowy roaming?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2009-05-10 11:18:35
    Temat: Re: Jak to jest z Play-em poza miastami?
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napis, ze jest zalogowany do Plusa, tak samo jak za granicą widzi nazwę
    > obcej sieci, do ktorej jest zalogowany w ramach "prawdziwego" roamingu?

    Dokładnie, widać Plusa

    > A w ogole to dokladnie dlaczego dzwonienie do Play czesto jest (tzn. bywa)
    > drozsze niz do innych sieci? Czy to wlasnie przez ten krajowy roaming?

    To jest chwilowy bojkot i kara za to, że Play wprowadził taryfę i muszą
    obniżyć swoją również, aby pozostać na rynku.

    Pozdrowienia

    Waldek

  • 3. Data: 2009-05-10 11:23:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Z tego co slyszalem, to wlasne nadajniki Play ma tylko w duzych miastach.

    Obecnie takze w bardzowielu srednich i malych. Choc czasem zdarza sie - tak
    jak u mnie w Radomsku - ze jest tylko UMTS i zwykly GSM-owy telefon musi
    korzystac z roamingu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-05-10 11:24:11
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Obecnie takze w bardzowielu srednich i malych. Choc czasem zdarza sie - tak
    > jak u mnie w Radomsku - ze jest tylko UMTS i zwykly GSM-owy telefon musi
    > korzystac z roamingu.

    A to nie jest tak, że Play ma koncesję tylko na UMTS?

    latet

  • 5. Data: 2009-05-10 11:25:32
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Dokładnie, widać Plusa

    I jakie stawki wtedy płaci uzytkownik za połączenia? Wychodzące i przychodzące.

    Dzięki,

    latet

  • 6. Data: 2009-05-10 11:41:32
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A w ogole to dokladnie dlaczego dzwonienie do Play czesto jest (tzn. bywa)
    > drozsze niz do innych sieci? Czy to wlasnie przez ten krajowy roaming?

    Zapomniałem jeszcze dodać, że z roamingiem w Niemczech nie ma żadnych
    problemów, a wręcz przeciwnie - można się zalogować np. do e-plusa.

    Pozdr
    Waldek

  • 7. Data: 2009-05-10 11:50:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A to nie jest tak, że Play ma koncesję tylko na UMTS?

    Nie ma chyba juz od kilku lat koncesji na uslugi telekomunikacyjne :)
    Wystarczy pozwolenie. Play ma i na GSM (900) i na UMTS.
    W Piotrkowie Trybunalskim i Belchatowie np. smiga na GSM 900.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-05-10 11:51:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > I jakie stawki wtedy płaci uzytkownik za połączenia? Wychodzące i
    > przychodzące.

    Takie same, jak wowczas gdy jest zalogowany do Playa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-05-10 14:12:58
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "waldek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Latet" <l...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie, widać Plusa

    Nie, nie widać Plusa tylko Play. Dopiero w wyborze sieci jest Plus.

  • 10. Data: 2009-05-10 14:32:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4a06e0f3$0$2386$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Nie, nie widać Plusa tylko Play. Dopiero w wyborze sieci jest Plus.

    Ze jak?
    U mnie na wyswietlaczu telefonu jest "Plus GSM" a pod spodem dodane "PLAY"
    (z karty SIM)

    Pozdrawiam
    SDD