  • 11. Data: 2009-05-10 16:46:04
    Temat: Re: Jak to jest z Play-em poza miastami?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    news:gu6ohj$1vo$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:4a06e0f3$0$2386$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Ze jak?
    > U mnie na wyswietlaczu telefonu jest "Plus GSM" a pod spodem dodane "PLAY"
    > (z karty SIM)

    A u mnie jest zawsze Play.

  • 12. Data: 2009-05-10 16:52:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    grup dyskusyjnych:4a0704d6$0$2403$f...@m...aster.pl

    To zleży od telefonu - K750@w800 pokazywał plus.

  • 13. Data: 2009-05-10 17:08:27
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > To jest chwilowy bojkot i kara za to, że Play wprowadził taryfę i muszą
    > obniżyć swoją również, aby pozostać na rynku.

    co za bzdura. Drozej jest bo Play chce wiecej za polaczenia do swojej
    sieci a nie na odwrot.

  • 14. Data: 2009-05-10 18:38:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    9g2000vbz.googlegroups.com...
    > co za bzdura. Drozej jest bo Play chce wiecej za polaczenia do swojej
    > sieci a nie na odwrot.

    Chociaż byś nie żartował.

  • 15. Data: 2009-05-10 20:26:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "qwerty" news:gu76vf$84m$1@achot.icm.edu.pl

    > Chociaż byś nie żartował.

    Kolega nie żartuje - on chyba za bardzo przygazował w niedzielny wieczór. W
    końcu majówki mamy czas :)

  • 16. Data: 2009-05-11 16:56:25
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Latet pisze:
    > Witam,
    >
    > Z tego co slyszalem, to wlasne nadajniki Play ma tylko w duzych
    > miastach.

    fałsz, ma dużo nadajnikach w małych miasteczkach