  • Data: 2009-07-24 14:22:29
    Temat: Re: Jak to wysłać?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h4ceu1$27vf$...@n...ipartners.pl...
    > Chcesz powiedziec, ze smutni panowie w treczach odwiedzaja tych, co
    > wyslali cos na voila.pl badz imageshack.us?

    Coś takiego przypadkiem mi wyskoczyło

    voila-[...].com is a domain controlled by two nameservers at sexxxline. com
    . They are on the same IP network .

    zamiast nawiasu z trzykropkiem coś tam jest, ale z oczywistych względów nie
    napiszę co.

    Co do smutnych panów z poczuciem obowiązku... to skąd pewność że ja sam nie
    jestem takim kimśtam?

    No cóż, ciekawe co ma jakaś giełda części (i jakich) do voila.pl ?

    Różnych rzeczy człowiek się dowiaduje. Jak szuka.

    slawek