  • 1. Data: 2009-07-24 12:48:46
    Temat: Jak to wysłać?
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Metaproblem - jak wysłać do pl.comp.programming np. wykres? RapidShare
    ograniczył liczbę pobrań do 10, czyli odpada. Zaśmiecanie forum przez
    kodowanie UU oczywiście odpada. Więc co się najlepiej nadaje - aby przesłać
    załączniki do news, tzn. wykres/pdf z równaniami, takie rzeczy. Wrzuta itp.
    dziwnie kojarzą się z jakimiś piratami - co budzi niesmak. Co polecacie?

    slawek

  • 2. Data: 2009-07-24 12:55:14
    Temat: Re: Jak to wysłać?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    slawek pisze:
> [...]
    > przesłać załączniki do news, tzn. wykres/pdf z równaniami, takie rzeczy.
    > Wrzuta itp. dziwnie kojarzą się z jakimiś piratami - co budzi niesmak.

    Załóż sobie jakieś darmowe konto z możliwością www, po za zwykłą stroną,
    utwórz sobie tam katalog na różne takie rzeczy i na grupie podawaj linki
    do pliku, na tym koncie...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2009-07-24 13:26:11
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h4cavg$ihu$...@n...onet.pl...
    > Załóż sobie jakieś darmowe konto z możliwością www, po za zwykłą stroną,
    > utwórz sobie tam katalog na różne takie rzeczy i na grupie podawaj linki
    > do pliku, na tym koncie...

    Za skomplikowane, nie chciałoby mi się tym administrować, chyba jednak
    RapidShare.de, bo RapidShare.com jakieś dziwne się zrobiło (limit 10 pobrań
    pliku, płacenie punktami za przesyłanie im dużych plików - domyślne chyba
    jakieś pirackie dane - syf). Ogólnie syf.

    A jest jeszcze prostsze rozwiązanie?

    slawek

  • 4. Data: 2009-07-24 13:29:01
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

    Piracka/pornograficzna/wulgarna/itd treść może budzić niesmak,
    samo udostępnianie plików na takim czy owakim serwerze jest w porządku.
    Ostatnio korzystam z przeklej.pl - działa w miarę dobrze.

    To też dobre rozwiązanie.

  • 5. Data: 2009-07-24 13:44:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    http://www.getdropbox.com/ - 2 GB miejsca za free i bardzo poręczne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-07-24 13:46:01
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h4ccut$q5v$...@i...gazeta.pl...
    > Piracka/pornograficzna/wulgarna/itd treść może budzić niesmak,

    Niesmak to jedno. Drugie to np. sprawdzanie *wszystkich* którzy użyli danego
    serwera, bo tam akurat jakiś jeden (lub więcej) pedofil coś wrzucił. Dlatego
    dobrze byłoby gdyby to był jakiś serwis prowadzony z cenzurą treści -
    moderowany. Zna ktoś taki?

    > samo udostępnianie plików na takim czy owakim serwerze jest w porządku.
    > Ostatnio korzystam z przeklej.pl - działa w miarę dobrze.

    Nie podoba mi się. Pozwala przeglądać katalogi. A nie powinien.

    slawek

  • 7. Data: 2009-07-24 13:47:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    slawek pisze:

    > Za skomplikowane, nie chciałoby mi się tym administrować,

    obsluga programu do ftp, zeby wrzucic plik i pozniej podać link jest za
    trudne??? No to sorki, ale ja nie znam prostszych i mniej klopotliwych
    sposobów...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2009-07-24 13:50:00
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://www.getdropbox.com/ - 2 GB miejsca za free i bardzo poręczne.

    Polimeryzowałbym - trzeba instalować jakieś coś w systemie. Nie chcę
    instalować. Powinno jechać z poziomu przeglądarki.

    slawek

  • 9. Data: 2009-07-24 13:55:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    slawek pisze:

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Polimeryzowałbym - trzeba instalować jakieś coś w systemie. Nie chcę
    > instalować. Powinno jechać z poziomu przeglądarki.

    Program do ftp masz w systemie, fakt, że niewygodny, ale jest... W
    zasadzie każdy rozsądny manager plików ma wbudowaną obsługę ftp....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2009-07-24 14:00:17
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h4ce0t$ri8$...@n...onet.pl...
    > obsluga programu do ftp, zeby wrzucic plik i pozniej podać link jest za
    > trudne??? No to sorki, ale ja nie znam prostszych i mniej klopotliwych
    > sposobów...

    Kaczuś, jest lato, gorąco... Ja mogę zrobić scp do serwera z anonymous ftp i
    potem zapodać. Ale chodzi o coś co będzie:

    1. porządne i legalne (a nie jakiś host co ma "xtralaski" i treści YYY;
    dobrze byłoby gdyby po umieszczeniu pliku png nie okazało się że plik ma
    rozszerzenie png lecz jest bezczelnym exe z trojanem.)

    2. łatwe i anonimowe (nie chce mi się dawać linka do MySpace, bo i po
    co?!) - 1-click filehosting z interfejsem na przeglądarce.

    3. ekologiczne - ma się samo skasować po jakiś paru tygodniach.

    Tak na oko to www.rapidshare.de niemal spełnia te warunki.

    slawek