    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak używać lustra w trybie video?
    Date: Sun, 25 Jul 2010 20:54:11 +0200

    Rafal Jankowski pisze:
    > Zmieniając Canona IS S3 na 550D miałem spore oczekiwania również co do
    > trybu video. Teraz okazuje się, że filmy wychodzą mi raczej słabe.

    No bo, paradoksalnie, lepsza jakość potencjalna zwykle nie jest równa
    rzeczywistej. Filmowaniu lustrem znacznie bliżej do filmowania
    zawodowego niż posługiwania się amatorską kamerą i stąd problemy.
    Statyw, mf, traktowanie zooma jak stałki, tryb manualny z pomiarem przed
    naświetleniem, będzie dobrze (tylko nie szybko :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl