    From: Troskliwy Miś <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jak wyeliminowac "migniecie" strony w Mozilli
    Date: Fri, 8 Oct 2010 13:33:06 +0200

    On Fri, 8 Oct 2010 13:07:34 +0200, gpi wrote:

    [...]

    > Generalnie mnie to nie razi tylko klienta. Sam nawet nie zwrocilem na to
    > uwagi, ale chyba masz racje.. . jak poklikalem na inne stronki, tak po
    > prostu dziala Internet.
    > Co do uwag z logo moze i masz racje, nie mniej jednak takie sa zalecenia
    > klienta.
    > Co do menu, wiem ze cos w tym stylu moglbym robic bez Flasha, nie mniej
    > jednak ma dojsc jeszcze wiecej "wodotryskow", co ciezko bedzie wykonac bez
    > Fl.
    >
    > A mam jeszcze pytanie z innej beczki: moze wiesz czy jest jakis sposob zeby
> [...]

    Miałbym pewien pomysł ale bardzo karkołomny, więc na razie to zostawmy,
    może ktoś inny się wpadnie na coś lepszegp. Niemniej widzę, że w tym
    projekcie wyłania się dość powszechny obraz klienta, który wie lepiej :-).
    Współczuję ale też uważam, że profesjonaliści, jeśli chcą za takich
    uchodzić, nie powinni dopuszczać do sytuacji, w których klient strzela
    sobie w stopę, tak jak to jest w przypadku strony, którą robisz. Inaczej
    zostają wyrobnikami, a nie ekspertami, których pyta się o to co jest lepsze
    i co będzie lepiej działać. Sam ostatnio miałem taki niewielki projekt, w
    którym tymczasowo dopuściłem kilka bardzo brzydkich praktyk ale pod
    warunkiem, że będę mógł do niego wrócić później i ponaprawiać wszystko co
    przez presję czasu zostało załatwione "byle działało", a nie porządnie.

    Nie odbieraj tego jako atak na siebie, to ogólna uwaga o tej branży. Bo
    wciąż często jest tak, że pozwalamy traktować się nie jak ludzie
    odpowiedzialni za klienta, tylko jak wykonawcy spełniający wszystkie jego
    życzenia, nawet najgorsze i mu szkodzące.

    --
    Troskliwy Miś

    Sieeeaaaaaaaaaaa!