  • Data: 2010-01-05 23:21:51
    Temat: Re: Jak wyglądają złącza damskie?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.01.2010 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > A widzisz istotną różnicę znaczeniową pomiędzy "damskie" i "żeńskie"?
    > Ich przeciwieństwem w obu przypadkach jest "męskie". Nic rażącego w
    > takim sformułowaniu nie widzę.

    A gdzie dostanę chłopskie wtyczki do tych damskich gniazdek?

    Nie widze istotnej różnicy, co nie znaczy że nie brzmi to smiesznie.
    Widziałeś gdzieś "obuwie żeńskie"? "męskie jadło"? "żeński bokser"?
    Na mój "męski" rozum trochę nie pasuje synonimowanie w takich
    przypadkach.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***