  • 1. Data: 2010-01-05 22:14:10
    Temat: Jak wyglądają złącza damskie?
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Tu możecie zobaczyć :)
    http://www.nikomp.com.pl/cgibin/shop?show=ZSW00&sort
    =id&sid=4eacc8e5

    Dariusz Żołna

  • 2. Data: 2010-01-05 22:16:43
    Temat: Re: Jak wyglądają złącza damskie?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dariusz,

    > Tu możecie zobaczyć :)
    > http://www.nikomp.com.pl/cgibin/shop?show=ZSW00&sort
    =id&sid=4eacc8e5

    Spojrzałem na pierwsze i jak wół widzę złącze taśmowe damskie ZIF z
    pinami do druku. Nie rozumiem dowcipu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-01-05 22:36:53
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.01.2010 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    =id&sid=4eacc8e5

    > Spojrzałem na pierwsze i jak wół widzę złącze taśmowe damskie ZIF z
    > pinami do druku. Nie rozumiem dowcipu.

    A to nie jest przypadkiem złącze _żeńskie_?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 4. Data: 2010-01-05 22:48:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz Zolna ostrzega:

    > Tu możecie zobaczyć :)
    > http://www.nikomp.com.pl/cgibin/shop?show=ZSW00&sort
    =id&sid=4eacc8e5

    Samozaciskowe. Sprawa wygląda poważnnie.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2010-01-05 22:50:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz Zolna ostrzega:

    > Tu możecie zobaczyć :)
    > http://www.nikomp.com.pl/cgibin/shop?show=ZSW00&sort
    =id&sid=4eacc8e5

    Samozaciskowe. Sprawa wygląda poważnie.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2010-01-05 22:50:37
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhk7fjf.rce.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > A to nie jest przypadkiem złącze _żeńskie_?

    a na opornik też mowisz rezystor ? :) i jak ktos powie opornik to zło i
    szatan ? :)

    @

  • 7. Data: 2010-01-05 22:53:21
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-05 23:36, Sergiusz Rozanski pisze:

    > A to nie jest przypadkiem złącze _żeńskie_?

    A co za różnica? Kwestia tłumaczenia.
    Podobne kwiatki są np. tutaj:
    http://ragtime.iai-shop.com/product-pol-6989-NEUTRIK
    -NC3FM-C-ConvertCon-NOWOSC-NA-RYNKU-Zlacze-XLR-mesko
    -damskie-.html

    "Absolutna nowość na rynku i odpowiedź na odwieczne problemy techniki
    sceny! Pierwsze na świecie 3-pinowe złącze XLR na kabel, jednocześnie
    męskie i żeńskie w jednej obudowie. Za pociągnieciem specjalnej osłony
    obudowy, złącze w mgnieniu oka zamienia się z męskiego na żeńskie i
    odwrotnie!"

    Obojnak. ;)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2010-01-05 22:55:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sergiusz,

    > A to nie jest przypadkiem złącze _żeńskie_?

    A widzisz istotną różnicę znaczeniową pomiędzy "damskie" i "żeńskie"?
    Ich przeciwieństwem w obu przypadkach jest "męskie". Nic rażącego w
    takim sformułowaniu nie widzę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2010-01-05 22:58:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

> [...]
    > sceny! Pierwsze na świecie 3-pinowe złącze XLR na kabel, jednocześnie
    > męskie i żeńskie w jednej obudowie. Za pociągnieciem specjalnej osłony

    Napletka a nie osłony!

    > obudowy, złącze w mgnieniu oka zamienia się z męskiego na żeńskie i
    > odwrotnie!"
    > Obojnak. ;)

    Ale za to obrzezany - napletek się nie zsuwa na końcówkę ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2010-01-05 23:18:43
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Sergiusz,
    >
    > Tuesday, January 5, 2010, 11:36:53 PM, you wrote:
    > A widzisz istotną różnicę znaczeniową pomiędzy "damskie" i "żeńskie"?

    "Żeński" odnosi się do cech płciowych, co w przypadku gniazd i wtyczek
    ma zastosowanie.
    "Damski", czyli przeznaczony dla kobiety, a "dama" to bardziej cecha
    charakteru niż przymiotów płciowych.

    > Ich przeciwieństwem w obu przypadkach jest "męskie". Nic rażącego w
    > takim sformułowaniu nie widzę.

    Ale wszyscy wiedzą, że Ty wszystko wiesz najlepiej :)
    Wspólnym antonimem dla "gorący" albo "upalny" jest "zimny", wolę jednak
    gorące, a nie upalne dziewczyny.

    Dariusz Żołna