  • 21. Data: 2009-07-03 16:21:55
    Temat: Re: Jak wykrecic zapieczone (?) swiece. Jakies patenty?
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote:

    >Jacot... Ty nie wiesz jakie te klucze no name potrafia byc ujowe...
    >mlody raz chciał odkrecic swiece w kawie... i nie zdazył sie dobrze
    >przyłozyc do niego, zlamała sie raczka.. ta w kształcie litery T.. wiec
    >jakos wierze w te wersje z rura :)

    A faktycznie, mnie to sie zaraz jawia takie normalne klucze do swiec,
    z rury zrobione;) Taki jak piszesz mam w poldku, te raczke juz
    naprawialem doraznie razy kilka, dobrze ze swice odkrecalem glownie
    tylko do zmiany glowicy:) T pewnie dlatego, ze one nie sa z rury tylko
    z jakiegos preta nieutwardzanego, cycus.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 22. Data: 2009-07-03 20:24:12
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacot napisał(a):

    > A faktycznie, mnie to sie zaraz jawia takie normalne klucze do swiec,
    > z rury zrobione;)

    Amen :)

    > T pewnie dlatego, ze one nie sa z rury tylko
    > z jakiegos preta nieutwardzanego, cycus.

    Ja mam nawet wrazenie, ze to jakis badziewny odlew jest - tak mi
    wychodzi po ogledzinach przelomu pokretla mojego, rowniez ukreconego,
    wspolczesnego klucza :)
    Bo te klasyczne rurowe, z normalnej, porzadnej stali, z rury o
    odpowiedniej grubosci scianki (ktora mozna bylo jeszcze oszlifowac, gdy
    byla za gruba), do ktorych nalezy uzyc przetyczki, to raczej nie maja
    prawa zbyt latwo sie zniszczyc. :)

  • 23. Data: 2009-07-06 07:35:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    zbigi pisze:

> [...]
    > odpowiedniej grubosci scianki (ktora mozna bylo jeszcze oszlifowac, gdy
    > byla za gruba), do ktorych nalezy uzyc przetyczki, to raczej nie maja

    A ja preferuje klasyczne oryginalne japonskie rurki. Te ktore sa czesto
    w zestawach pokladowych przy nowych Hondach, Suzukach itp. Ktore z
    jednej strony maja szesciokat 16 lub 18 a na drugi koniec mozna zalozyc
    klucz oczkowy lub nasadke. Sa nie do zabicia. A W HD wystarcza oczkowy 21 :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition