  • Data: 2009-04-30 20:04:05
    Temat: Re: Jak zadzwonic i odebrac rozmowe z Outlook'a?
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Każda centrala zgodna z tapi, np. Slican, Platan, Panasonic czy tez te z
    górnej pólki. Pod samym Outlookiem masz od ręki możliwość zatelefonowania do
    kontaktu. Nie musisz instalować nic więcej. Jeśli chcesz mieć więcej funkcji
    telefonicznych pod outlookiem, możesz np. wykorzystać dodatek Ositron.
    Jarek Karciarz