  • Data: 2010-04-08 16:28:07
    Temat: Re: Jak znaleź?? swójpostsprzed kilku lat?
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

    The Matrix has you, c...@p...onet.pl...

    > Podajcie mi też jak możecie kiedy powstało to FORUM! AKurat w tym celu także

    To FORUM? To FORUM nigdy nie powstało...
    (Natomiast wygląda na to, że pl.misc.elektronika powstała
    w okolicach października '96 : < http://plmiscelektronika.elektroda.pl >)

    Sławek (tak, czepiam się. tego zawsze się czepiałem i czepiać będę.)
    --
    ________ W Windows wystarczy raz porzadnie wszytko skonfigurować i potem
    _/ __/ __/ latami działa bez zarzutu. -- Pszemol