  • Data: 2018-08-14 23:43:33
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No wlasnie, ciekawe to.
    >
    > Moze chcieli sie pod uziemienie podpiac, a podpieli pod faze ?

    Uziemienia u mnie nie ma, to wzięli fazę :)

    > Albo jakies przypadkowe zetkniecie skretki z faza, a teraz plynie prad
    > przez kilometr skretki.

    Tak może być, tym bardziej że ten przewód wychodzący z mojego mieszkania
    to niezłe pajęczarstwo (na tej fotce pajeczyna.jpg).

    > podlacz zasilanie ... nie jest ta skretka ciepla ?

    W sumie mogę sprawdzić... ale a) i tak już za dużo odcisków tam
    zostawiłem, b) jak płynie taki prąd, to musi być ciepła :) Z drugiej
    strony kto wie, iloma żyłami w tej skrętce to płynie. Może rozłożyli na
    osiem.

    > Ty ich wykorzystaj do spisania protokolu, bo sie potem TP wypnie, a tu
    > o pieniadze chodzi :-)

    TP już nie ma, Orange jest :) Ale będę naciskał, żeby dostać coś na
    piśmie.

    > Ale ... czy aby na pewno sam nie zawiniles swoim podlaczeniem routera?

    Na 100%. To zwykłe gniazdko elektryczne. Poza tym router jest od kablówki
    a nie od TP / Orange :)