    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Date: Thu, 16 Aug 2018 13:19:37 +0200

    W dniu 2018-08-16 o 11:12, Queequeg pisze:

    > Czemu?

    Tylko dlatego, że odniosłem na początku wrażenie, że nie chciałeś
    ujawniać, że grzebałeś w instalacji.
    Dotychczas skutkowało by to hasłem "gdzieś upływa, nie mam pojęcia gdzie
    - szukaj pan".
    A teraz może być zastąpione przez "znalazłem cęgami ten prąd na
    korytarzu, i na pewno ode mnie, bo bezpiecznik wyłącza".

    > Planuję pokazać elektrykowi to, co już znalazłem (po co ma szukać sam,
    > skoro ja już tę robotę odwaliłem?). Przewód na razie jest odłączony,
    > zastanawiam się nad podpięciem go przed przyjazdem elektryka, ale z
    > drugiej strony jeśli mu pokażę że wiem, którędy to idzie, to mogą mi
    > postawić jakieś zarzuty za spowodowanie zagrożenia porażeniem (skoro
    > wiem, że idzie pajęczyną i skrętką, a mimo tego świadomie z powrotem
    > podłączam)...

    Jak odkryłeś gdzie się pojawia to wyłączyłeś na wszelki wypadek
    bezpiecznik i czekasz na fachowca aby to sprawdził.
    Widzisz w takim działaniu coś kwalifikującego się do zarzutu?
    P.G.