  • Data: 2018-12-03 09:34:46
    Temat: Re: Jaka SIM prepaid do tabletu?
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To dobrze.

    > Dobrze, że chociaż w mieście wystarcza.
    Byłem zbyt brutalny. Na wsi też wystarczy...
    wszystko rozbija się o jakość sygnału
    jaki do nas dociera, a ten można poprawić antenami.
    U mnie "na wsi" wystarcza aluminiowy parapet.

    Powyższe to oczywiście nazwa "paczki" .zip.

    > Spróbuję.
    Wpierw odinstaluj ten "fabryczny"
    bo "się będą gryzły"...
    Potem przy każdorazowym wetknieciu modemu
    "ten fabryczny soft" będzie się chciał
    instalować i trzeba to ignorować.
    Można to "botowanie się" wirtualnego "CD z softem"
    zablokować na stałe
    ale to temat na kolejny już "odcinek".

    > Na pewno nie w tym roku.
    No to powinno sie udać.

    > Mam jeszcze pytanie odnośnie modemu w docelowym tablecie.
    Tego "jaki moduł" został zamontowany w tablecie nie wie
    nawet pan w "sklepie".

    > Na co zwrócić uwagę przy decyzji jaki tablet kupić?
    Wszystkie są na tyle "nowe" i "szybkie", że to w zasadzie
    nie ma znaczenia. Mam na myśli oczywiście moduł modemu.
    No chyba, że chłopaki od Zygmunta dalej mają "focha"
    więc z aero2 może być różnie.
    Ważne by to był "oficjalny" import "na Europę"
    a nie coś "przywiezione w plecaku" z np. Australii... .
    Poważnie.
    Bo jak to ktoś kiedyś powiedział:
    "Kraj ma takie 4G (LTE) na jakie sobie zasłużył".
    O czym dobrze wiedzą np. użytkownicy iPad'ów.
    Więc nie ma obaw. Bierz w sklepie to co się podoba.

    > Czy modem w nowym tablecie będzie lepszy od starego modemu
    > E173 podłączanego do USB?
    Pojęcie "lepszy" jest tu względne.
    Będzie. Bo będzie miał LTE.
    I w "mieście" będzie "bosko".
    A to czy w Bieszczadach "jest zasięg" LTE
    dowiesz się wchodząc na stronkę:
    btsearch.net
    przynajmniej teoretycznie.
    Na miejscu może się jednak okazać
    że stary modem "daje rady lepiej" niż tablet.
    Bo pocztę w "ołtluku" zciągnie nawet po GPRS
    jak kiedyś "stara" Nokia 6310
    zwana "kałasznikowem"
    z powodu tego, że:
    "gniotsia nie łamiotsia".