  • Data: 2015-06-26 14:09:19
    Temat: Re: Jaka kamerka płaska
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-26 o 13:20, Myjk pisze:
    > Fri, 26 Jun 2015 11:36:57 +0200, Adam

    > Jaka to jest płaska obudowa? Raczej nic szczególnie cieńszego niż G1WH nie
    > znajdziesz. Ja mam Eeyelog EHD63 (z GPS) -- też nieszczególnie cieńsza
    > jest...
    >
    > http://emide.pl/ehd63.jpg

    Z rozpędu nie doczytałeś ;)

    Chodzi mi o obudowę, jak przykładowo ma Lark FreeCam 1.0.
    Czyli obudowa "leżąca", z otwieranym w dół ekranem.
    Obrazowo: paczka papierosów, na najmniejszym z boków przymocowany obiektyw.
    Czyli na wysokości najwyższy jest obiektyw.

    Powód: kamera jest stale zamocowana w samochodzie nad lusterkiem. Nie
    widać jej zbytnio - komponuje się z otoczeniem ;) i patrzy się nad
    lusterkiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam