  • 1. Data: 2015-06-26 11:36:57
    Temat: Jaka kamerka płaska
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Podobnie, jak obok pyta PlaMa, spytam i ja:

    Wiem o G1WH.
    Ale u mnie kamera jest zawsze w samochodzie (nie zdejmuję jej).
    Z dwóch czy trzech w obudowie jak Lark FreeCam 1.0 zrobiłem w miarę
    działający sprzęt, ale to było kilka lat temu. Ma niską rodzielczość i
    słabą jakość w gorszych warunkach.

    Pytanie: czy w płaskiej obudowie jest coś godnego uwagi?
    Celuję tak do ok. 300 zł.
    Jeśli będzie coś wyraźnie lepszego (np. z GPS) i coś droższego, też
    rozważę.
    Jednak priorytet: płaska obudowa.

    Są kamerki maleńkie o znakomitej jakości, ale bez wyświetlacza. Nie chcę
    takiej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2015-06-26 13:20:11
    Temat: Re: Jaka kamerka płaska
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 26 Jun 2015 11:36:57 +0200, Adam

    > Jednak priorytet: płaska obudowa.

    Jaka to jest płaska obudowa? Raczej nic szczególnie cieńszego niż G1WH nie
    znajdziesz. Ja mam Eeyelog EHD63 (z GPS) -- też nieszczególnie cieńsza
    jest...

    http://emide.pl/ehd63.jpg

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2015-06-26 14:09:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 13:20, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Jaka to jest płaska obudowa? Raczej nic szczególnie cieńszego niż G1WH nie
    > znajdziesz. Ja mam Eeyelog EHD63 (z GPS) -- też nieszczególnie cieńsza

    Z rozpędu nie doczytałeś ;)

    Chodzi mi o obudowę, jak przykładowo ma Lark FreeCam 1.0.
    Czyli obudowa "leżąca", z otwieranym w dół ekranem.
    Obrazowo: paczka papierosów, na najmniejszym z boków przymocowany obiektyw.
    Czyli na wysokości najwyższy jest obiektyw.

    Powód: kamera jest stale zamocowana w samochodzie nad lusterkiem. Nie
    widać jej zbytnio - komponuje się z otoczeniem ;) i patrzy się nad
    lusterkiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam