  • Data: 2015-10-01 11:56:12
    Temat: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cezar" napisał w wiadomości grup
    >chyba nie znajdziesz nic lepszego niz BC700 - BC900 za tą cenę.
    >WG mnie ma 2 wady:
    >- Minimalny prąd ładowania to 200mA. - trochę za dużo jak na AAA

    Ja tam laduje 500.
    Owszem, mam jakies zuzyte ogniwa, na ktorych sobie nie radzi z
    wykrywaniem konca ladowania - czy to na 500 czy na 200.

    >- Nie startuje ładowania przy bateriach wyładowanych do zera -
    >szczegolnie chodzi o zwykłe nimh które leżały w kącie przez rok i się
    >wyładowały przez rezystancę wewnętrzną. Trzeba im dać krótkiego kopa
    >czymś jakimś zalilaczem (lub nawet drugą, naładowaną baterią)

    Drobnych wad jest wiecej. Przyciski nie kontaktuja albo obsluga zbyt
    wolna - trzeba wcisnac i trzymac.
    Ambitniejsze tryby sa malo uzyteczne, bo wyniki pomiarow znikaja.

    J.