  • Data: 2015-10-01 23:23:25
    Temat: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-01 o 09:28, yabba pisze:

    > Kolega modelarz pokazywał mi ładowarkę modelarską. Full wypas łącznie z
    > wykresami na komputerze i odzyskiwaniem energii w trakcie rozładowywania
    > ogniw. Musiałbyś dopisać jedno zero do swojego budżetu.
    Imax b6 lub kolejna jej generacja ma nawet soft na płycie.
    Swoją drogą bardzo fajna ładowarka.
    Kupiłem tą z Lidla, ładna. W środku dość porządna, nie powiem.
    Ale, aku li_xx nie ładuje poprawnie, rozładowanie małym prądem, zawsze,
    nie można ustawić kiedy chce rozładowywać.
    Dzisiaj to gdybym miał kupić to dwie opcje:
    BC-700 lub 900.
    Imax b6 - za 60-100pln masz pełną uniwersalność. Upierdliwe jest to że
    nie ma gotowych w niej wbudowanych koszyków na akumulatory.
    I ładowarka dla "kumatych", nie taka znowu bezobsługowa. Ale duże
    możliwości, rozładowania, weryfikacji pojemności, ładuje niemal każdy
    aku, nawet ołowiowe.