  • Data: 2019-03-06 00:26:20
    Temat: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-05 o 22:36, J.F. pisze:
    [...]

    > Jak dziecko - RAM brakuje, czy procek nie wyrabia, zdecyduj sie :-)

    > Moze byc jedno i drugie, tylko objawy jednego i drugiego sa rozne.

    Kurwa, Obie opcje :)

    > Ale to nie bylo 2 lata, tylko raczej 3-6 miesiecy.
    > Tzn w sumie to tak dosc nagle telefon stal sie nieuzywalny,
    > ale mozliwe, ze wczesniej byly pierwsze objawy, tylko ignorowalem i
    > zrzucalem na karb ogolnych bledow.

    Nienawidzę ignorantów. Generalnie PLONK bo po chuj gadać? :>

    > Czyli chciales powiedziec, ze na starym telefonie trekbuddy dziala
    > sprawnie, a GMaps nie ?
    > Sie zgadzam.
    > I faktycznie GM dziala jakos wolno - tzn przyzwoicie startuje, adres
    > wprowadzic trudno, bo klawiaturka sie dlugo wyswietla, wprowadzanie
    > przez mikrofon startuje minutami ... swoja droga ciekawe co on wtedy
    > robi ... pamiec odsmieca ? <---?
    Nie odśmieca...łaaaaaaaaaaaaaaaaaadujeeeeeeeeee. Dłuuuuuuuuuuugo. :)
    > A na koncu wylatuje czy sie wiesza ? <----nie używaj spacji :) to też jest
    ignorancją rozmówcy.

    ...czekaj/zamknij...czekam...

    > A janosik ? To nie jest juz maly program ...

    OPTYMALIZOWANY bo im zależy...Oni nie tylko obsługują smartfony.

    > Tak czy inaczej - wyglada na to, ze RAM brakuje, i trzeba telefon
    > wymienic na nowy :-)

    Noi? A co ze starym? Śmietnik?

    > No ale funkcja po 10 minutach sie odwiesza i dziala.
    > Czyli jest.
    > Czyli nie mozesz pisac, ze w starej wersji systemu jej nie ma.

    Nie piszę o źródełku do którego dostęp jest po dłuuuuugiej kolejce.
    Wkurwia dłuuuga kolejka.

    > No chyba, ze to jakos inaczej dziala, niz mi sie wydaje :-)
    > Bo w nowych wersjach Androida funkcji faktycznie przybywa.
    :)
    Nie rób z siebie idioty, skoro masz potencjał pisania na temat,
    zrozumiały. Nie piszesz do mnie. Piszesz do wielu... :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>