    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5c7e6309$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7e6d77$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7ea045$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7eb1b1$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7ec0e1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7ec9d7$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7eec1f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7f05a0$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 6 Mar 2019 01:23:53 +0100

    Dnia Wed, 6 Mar 2019 00:26:20 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):
    > W dniu 2019-03-05 o 22:36, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > Kurwa, Obie opcje :)

    To jedna z nich spowoduje niewielkie spowolnienie programu, a druga
    ... rozne moze skutki.

    A obserwuje wlasnie rozne skutki, a nie niewielkie spowolnienie :-)

    > Nie odśmieca...łaaaaaaaaaaaaaaaaaadujeeeeeeeeee. Dłuuuuuuuuuuugo. :)

    Rozmiar apki wzrosl 10 razy, ze teraz łaaaaaddddduuuuujjjjjeeee tak
    dlugo ?

    > Noi? A co ze starym? Śmietnik?

    Jakos tak, szczegolnie gdy bateria juz niedomaga :-)

    > Nie piszę o źródełku do którego dostęp jest po dłuuuuugiej kolejce.
    > Wkurwia dłuuuga kolejka.

    Ale do czego ta kolejka i czemu taka dluga ?

    J.