    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Date: Tue, 22 Jul 2014 23:33:30 +0200

    On 2014-07-22 02:04, J.F. wrote:

    > Ale ja nie o mapach, tylko o programie.

    > Ile to jest "da sie strawic" ? takie powiedzmy 100km Wroclaw - Jelenia
    > Gora.
    trasy 100-200km to max 3-5 sekund.
    Trase ponad 1000km trawil mi ok 30sekund.

    > I co bedzie jak zjedziesz z zaplanowanej trasy i pojedziesz inna - bo
    > na moj gust jest tragedia. Trzeba sie zatrzymac i poczekac az sie
    > doliczy, bo w czasie jazdy nie da rady.

    nieprawda - dziala sprawnie.
    Nawet na DesireZ nie narzekalem (jedynie przy wyliczaniu tras > 200km)
    Teraz to blysk oka ;)

    > A potem wpisz Wroclaw-Gdansk.

    > A gdzie tam.
    > Jedyny program, ktory sobie nie radzi z polskimi znakami i wymaga
    > polskiej klawiatury. No owszem - jest opcja "po angielsku", wtedy
    > nawet wyswietla bez polskich liter.
    >
    > Wyszukiwanie miast ... muli strasznie.
    > Wyszukiwanie jest pelnotekstowe ... hm, moze i zaleta, ale wpisuje
    > "wroc" a on mi Kąty, Bielany, Kamieniec ... a nie, Wroclaw wysoko na
    > liscie, nie wiedziec czemu.

    ma mase uzytecznych POI.
    W OSmandzie potrafie szybciej cos sprawdzic i znalezc niz np na IGO na
    nawigacji w aucie.

    > Zreszta wszystkich wad nie znam ... bo nie nadaje sie do uzytku, wiec
    > nie uzywam :-)

    eeee, zmien telefon :-P

    > Moze rzecz gustu, ale ja tam AM lubie.
    > O - kolejna wada osmanda - dynamiczny zoom nie dziala.
    > Lubie miec podglad na wiekszy kawalek trasy, a w osmand albo reczne
    > sterowanie, albo automatyczny powrot do najwiekszego zblizenia.
    > AM to robi bardzo dobrze.

    testowalem Automape w K-cach. Akurat byly remonty i wiele ulic
    zamnknietych. Jakbym sluchal tylko automapy to caly czas jezdzilbym w
    kolko :) (nie znalazlem prostej funkcji typu 'wykrywanie petli').
    Mialem czas (Katowice w miare znam) wiec testowalem wielokrotnie i
    wielokrotnie ta nawigacja zawsze wracala do tego samego wyjscia.