eGospodarka.plGrupypl.internet.polipJaka opłata za SDI w przypadku, gdy nie mam linii telefonicznej? › Re: Jaka opłata za SDI w przypadku, gdy nie mam linii telefonicznej?
    From: "Godryk" <a...@i...koti.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jaka opłata za SDI w przypadku, gdy nie mam linii telefonicznej?
    Date: Sat, 7 Sep 2002 20:49:51 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Kowalski Pawel" <argail#nospam@histeria.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.anjfjj.h2l.argail#nospam@histeria.pl...

    > Zgodnie z telefonem ktory wykonalem przd chwila do Radomskiej TPSA:
    > 1. linia telefoniczna nie jest wymagana do instalacji lacza sdi.
    > a. linia telefoniczna w rozumieniu - telefon, nr telefonu, aktywna
    linia.

    To i owszem. Pytanie tylko, czy istnieje możliwość podłączenia abonentowi
    w danym miejscu linii - zwykle okazuje się, że nie...

    > b. w przypadku nieposiadania lini, monterzy instaluja takowa od
    > najblizszej skrzynki do mieszkania chetnego, koszt wliczony w
    > koszt instalacji SDI

    O, to mnie zaskoczyłeś! Naprawdę TP S.A. deklaruje, że podłączy linię
    gratis?
    Ale chyba bez możliwości korzystania z telefonu w takim razie...
    I co z abonamentem za linię telefoniczną?

    > 2. po zgloszeniu checi posiadania sdi przychodza monterzy i po sprawdzeniu
    > warunkow okreslaja termin przylacza.

    Stara śpiewka, z której nic nie wynika...

    > 3. w przypadku stwierdzenia przez monterow ze all jest ok, max czas
    > oczekiwania - 2 mies

    Jw.

    > Nie wiem na ile jest to prawda - informacje te uzyskalem od
    > pracownicy BOK TPSA Radom

    No, w zasadzie to samo, co słyszy każdy, kto chce podłączyć
    telefon/SDI/cokolwiek.

    W stosunku jednak do tego, co mnie mówili kiedyś, kiedy sam chciałem się
    podłączyć, to różnica w kwestii podłączania linii... Czyżby rzeczywiście
    TP S.A. powstrzymała się od zdzierania kilkuset złotych? Wierzyć się nie
    chce... Ale skoro zadzwoniłeś do BOK, to dzięki za aktualne informacje.

    --
    /godryk/ : /godryk/at/idefix,koti,pl/ : /tomek marcinkowski/
    ***** Uwolnić stałe fizyczne ! ***** (uwaga! - zmiana adresu)