  • 41. Data: 2014-01-07 18:53:16
    Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-01-07 17:54, sundayman pisze:
    > No nie wiem... Niedawno jakiś czas przebywałem w domu, który jest jakieś
    > 50m od kilku torów kolejowych ( okolice Koluszek ).
    > Jakaś specjalna radość to to nie jest jednakowoż.

    Jakoś wolę przejeżdżający pociąg nawet co 15 minut od sąsiada z kosiarą
    przez 8 godzin, albo co gorsza - z discopolo co weekend do rana.

    --
    pozdrawia Adam
    /uwielbiam zapach próżności o poranku/

  • 42. Data: 2014-01-07 19:48:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 18:53:16 +0100 osobnik zwany Janko Muzykant
    napisał:

    > Jakoś wolę przejeżdżający pociąg nawet co 15 minut od sąsiada z kosiarą
    > przez 8 godzin, albo co gorsza - z discopolo co weekend do rana.

    a to linia kolejowa gwarantuje brak sąsiadów z disco polo?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-01-07 20:57:21
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Jan 2014 11:20:16 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > ZTCW przeszkadzają kablowe (czyli doziemne)
    > linie energetyczne, gdyż są kłopotliwe w obsłudze.
    > Gdy byłem małym chłopcem nie można było zakopywać
    > takich linii z uwagi na wysokie napięcie. Nawet
    > średnie napięcia szły górą pomiędzy domami.

    W tej chwili napięcie nawet 110kV nie jest żadnym problemem. Takowych
    linii kablowych (jedno i dwutorowych) w samym Trójmieście jest co
    najmniej kilka (o różnej długości, od kilkuset metrów do kilku km) a
    kolejne powstają lub będą powstawać. Oczywiście kable przenoszące takie
    napięcie zakopuje się głębiej niż kable nN czy SN i dodatkowo z wierzchu
    są zabezpieczane płytami betonowymi by jakaś koparka tego ot tak nie
    zahaczyła.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 44. Data: 2014-01-07 21:58:44
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "Jakub Rakus" laf9v1$ct4$...@n...news.atman.pl

    > ZTCW nie ma dowdów szkodliwości takich linii nawet na płody ludzkie,
    > ale (jak juz pisałem) życie w sasiedztwe takiego czegoś nie jest miłe.

    Choćby kwestia ulotów z linii - które to potrafią nieźle utrudnić odbiór
    radiowy co słabszych sygnałów...

    --
    Darek

  • 45. Data: 2014-01-08 01:52:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-01-07 19:48, masti pisze:
    > a to linia kolejowa gwarantuje brak sąsiadów z disco polo?

    Od strony linii. Zawsze to statystycznie bezpieczniej.

    --
    pozdrawia Adam
    /oddychając uszlachetniam powietrze/

  • 46. Data: 2014-01-08 16:07:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Dariusz K. Ładziak"" 52cc6a86$0$2140$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > ale (jak juz pisałem) życie w sasiedztwe takiego czegoś nie jest miłe.

    : Choćby kwestia ulotów z linii - które to potrafią nieźle utrudnić odbiór

    Ja pisałem tylko o bezpośrednim wpływie na zdrowie.
    (przykładowo -- mikrofala grzeje, roentgen chyba dewastuje DNA...)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2014-01-08 23:13:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.01.2014 21:58, "Dariusz K. Ładziak" pisze:

    > Choćby kwestia ulotów z linii - które to potrafią nieźle utrudnić odbiór
    > radiowy co słabszych sygnałów...

    Tak, ale to problem dla radioodbiorników. Jesteś radioodbiornikiem?

  • 48. Data: 2014-01-08 23:16:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.01.2014 20:07, Jack pisze:
    > Hmm.. Poczytaj jeszcze...
    > Wg Ciebie podczerwień i gamma to to samo? Teoretycznie różni się tylko
    > częstotliwością.

    Nie, energią cząsteczek.

  • 49. Data: 2014-01-08 23:17:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.01.2014 19:51, Jack pisze:
    > Taaak... Nie mogło tu zabraknąć nieomylnego Andrzeja, reprezentującego,
    > jak sądzę, interesy branży energetycznej.

    Reprezentuję interesy rozumu. W odróżnieniu od ciebie, reprezentującego
    interesy religii czy innej ciemnoty.

  • 50. Data: 2014-01-08 23:21:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.01.2014 01:23, sundayman pisze:

    > Ja tam nie wiem, czy aby to jest na pewno do końca bezpieczne (zdrowe)
    > taka linia za oknem...

    No, na pewno nie - jak się urwie o spadnie na dom do może być
    nieprzyjemnie. I to w sumie jedyny problem.

    > Nie wiem też, czy "spisek chemtrails" jest fikcją czy prawdą.

    Fikcją. Wystarczy elementarna wiedza na temat fizyki atmosfery.

    > Wiem, że kilkadziesiąt lat temu była taka "teoria spiskowa sf o area
    > 51", którą to obecnie każdy może obejrzeć w google. Ale mało kogo to
    > nauczyło ostrożności w ocenie "teorii spiskowych"...

    Bo ludzie chcą prostych niezwykłości (czary, duchy itepe), prostych
    odpowiedzi i żeby ktoś myślał za nich. To ten sam mechanizm który
    powoduje podatność ludzi na religie (swoją szosą te wszystkie kulty
    spiskowe, od UFO po Towarzystwo Płaskiej Ziemi) mają wszelkie cechy
    właśnie religii.