  • Data: 2013-08-12 21:30:40
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    news:52092079$0$1459$65785112@news.neostrada.pl...
    > (...)

    > To źle myślisz i najwyraźniej nie rozumiesz "mojego toku rozumowania",
    > ale za to ja już nie odpowiadam :P

    Nawet nie próbuję go zrozumieć :)

    > Jakiego typu? W topicu jako żywo stoi "nawigacja".

    I właśnie o tym mówię. Czy NE podaje takie informacje?

    > Nikt mnie nie oszukuje - są to zwyczajnie błędne dane, począwszy od
    > informacji o stacjonarnych FR, skończywszy na wypadkach. Kiedyś było
    > tego mniej, za to były inne głupoty.

    Nie mam takiej traumy z tą aplikacją.

    > Cóż, działa, nie zawsze sprawnie, sporo w niej jest bzdur, większość
    > rzeczy widać, no, świetna jest.

    Mi pasuje i nie mam z tym problemów tym bardziej, że oni dopiero rozpoczęli ten
    temat więc uważwam, że spokojnie można dać im więcej czasu na poprawki.

    > Poprawią? Tam nie ma nawigacji. Ją trzeba napisać, a nie poprawiać.

    Ja uważam, że jest. Wpisujesz adres i jedziesz jak mówi więc skoro to nie jest
    nawigacja to co to jest?

    > Jesteś chyba jedyną osobą, która ma takie problemy :) Jakoś innym
    > routing działa świetnie :>

    Na to wygląda. To jak Ty z yanosikiem - większość ludzi ok, a Tobie nie pasuje
    :>

    > Nie, nie stąd. To Twoja prywatna definicja - nawigacja to nawigacja,
    > a mi sama mapa nie wystarczy. Antymisiek jest funkcją dodatkową
    > i w wielu miejscach nawet nie wolno go stosować. Bardzo przydatna
    > jest funkcja informowania o aktualnie dopuszczalnej prędkości
    > - zdecydowanie przydatniejsza niż wrzask 'patrol'. Dobrze, że wiele
    > nawigacji podaje przy POI typu FR dodatkowo dopuszczalną prędkość,
    > choć dla wielu osób to nadal jest czarna magia.

    Dla mnie antymisiek jest integralną funkcją tego co nazywam nawigacją
    samochodową.

    > Twoje zdanie. Dużo większym komfortem jest taka jazda, że nie trzeba
    > się ich bać.

    Taaaaa :)

    > Utrzymuj dystans, nie będziesz potrzebował takich informacji :)

    No proszę Cię mistrzu Yoda :)

    > Pisałeś, że informuje o wszystkim - ja napisałem, że tylko o tym
    > co jest zgłoszone (w tym błędnie), a nie o sytuacji drogowej,
    > trasie itd. Wątek był o nawigacji, a tym yanosik nie jest i długo
    > nie będzie. Tak, to jest jego zasadniczą wadą w tym kontekście.

    Info o sytuacji drogowej z NE nie rzuca na kolana. Owszem pokazuje coś tam do
    przodu, ale ja mam inne wyobrażenie o tym jak to powinno być. Czy yanosik długo
    nie będzie nawigacją czas pokaże. Myślę, że mocno się wezmą za ten temat i
    zobaczymy co im z tego wyjdzie.

    > To skąd tyle fałszywych informacji?

    Z tego samego powodu dla którego jest tam mało rzeczywistych informacji "CB" w
    NE.

    > Yanosik
    > "
    >
    > Zgadnij czyje to słowa :>

    Cudowne w usenecie jest to, że w pewnej chwili zaczyna akademicka dyskusja,
    której nie potrafię sobie odmówić. yanosik nie jest nawigacją sensu stricte, ale
    posiada taką funkcję i w/w funkcja działa więc nadal uważam, że jak ma być darmo
    i na androida to spokojnie można sobie ją potestować.

    --
    pozdrawiam
    kml