  • Data: 2013-07-28 23:48:02
    Temat: Re: Jaki Android z QWERTY
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-28 10:54, Mario pisze:

    > Nie wiem, ale podejrzewam, że ten zmysł i tak nie był zaspokojony przy
    > pomocy fona z wysuwaną klawiaturką.

    a ja jednak wolałbym dalej nowy tel;efon z fizyczna klawiaturą QWERTY.

    Też mam obecnie DesireZ (G2) poprzednio miałem G1 i powiem, że żaden
    swype, klawiatura ekranowa nie zastąpi klawiatury qwerty (w telefonach z
    ekranem do max 4,5").

    Swype się często myli (trzeba kontrolować co chwilę jego sugestie.
    W pisaniu instrukcji (np. obsługi jakiegoś programu) klawiatura QWERTY
    jest po prostu najlepsza. Dodatkwo nie zasłania ekranu jak w przypadku
    klawiatury wirtualnej.

    Drugą bardzo przydatnym szczegółem jest pad (w G1 była kulka - mało
    wygodna, w DesireZ jest pad - działa rewelacyjne - zwłaszcza w opcjach
    poprawy położeia kursora w tekście - perfekcja.
    Ale pewnie znowu odezwie się pare osón, które nigdy z tego szczegółu nie
    miału okazji skorzystać i będą przekonywac do wielgaśnych Samsungów Note?

    Sam byłem ciekaw jaka odpowiedź otrzyma wątkotwórca - ale jest jak
    zwykle: każdy chwali to co ma, nie zważając na precyzyjnie zadane
    pytania przez autora wątku :/

    Jedynie odpowiedź z klawiaturą Qwerty na BT ma tu jeszcze sens.