  • 1. Data: 2013-07-25 10:36:28
    Temat: Jaki Android z QWERTY
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hej,

    W październiku kończy mi się umowa w Playu i chciałbym wziąć jakiś nowszy
    telefon niż zetka (Desire Z), który teraz mam. Problem w tym, że nie mogę
    znaleźć telefonu, który spełniałby moje wymagania :( Nie są chyba zbyt
    wygórowane:

    - Android
    - klawiatura QWERTY (rozsuwany, jak Desire Z)
    - możliwość zrootowania

    Najlepiej HTC, ale to nie jest wymóg absolutny, podobnie - fajnie byłoby
    mieć fizyczny spust migawki aparatu, ale bez tego też przeżyję.

    Możecie coś polecić?

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2013-07-25 10:47:23
    Temat: Re: Jaki Android z QWERTY
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 10:36:28 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
> [...]
    > wygórowane:
    >
    > - Android
    > - klawiatura QWERTY (rozsuwany, jak Desire Z)

    Zastanów się czy na pewno potrzebujesz QWERTY? czemu jest Ci to potrzebne? moj
    poprzedni tel to tez byl Desire Z, bo chcialem QWERTY, ale korzystalem z tego pewnie
    raz na miesiac.
    2 miesiace temu zmienilem na Samsung Note 2, i roznica jest kolosalna, predkosc
    dzialania jest ogromna, jakos ekranu itp, Note 2 jest na tyle duzy, ze mozna pisac
    oburacz nawet w widoku pionowym na klawiaturze ekranowej :) Jezeli HTC to model One
    jest alternatywa.

    > Najlepiej HTC, ale to nie jest wymóg absolutny, podobnie - fajnie byłoby
    > mieć fizyczny spust migawki aparatu, ale bez tego też przeżyję.

    W samsungu da sie w ustawieniach aparatu ustawic, aby podpiac migawke pod fizyczne
    przyciski na obudowie.

  • 3. Data: 2013-07-25 11:00:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    b...@g...com wrote:

    > Zastanów się czy na pewno potrzebujesz QWERTY?

    Potrzebuję, telefonu używam głównie do pisania.

  • 4. Data: 2013-07-25 11:11:22
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 11:00:01 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Potrzebuję, telefonu używam głównie do pisania.

    No to jeszcze raz polece, pojdz obejrzyj sobie Note 2, ale pobaw sie nim dluzej niz 5
    minut.
    Jak wspomnialem mialem Desire Z i wiem jak sie pisalo na nim :)

    Do tego Note 2 ma jeszcze jeden bajer ktory moze Ci sie przydac do pisania, jest to
    rysik, ktorym mozesz odrecznie pisac, tak jakbys pisal na kartce, i z cala
    odpowiedzialnoscia podkresle tutaj fakt, ze to rozpoznawanie odrecznego pisma dziala
    DOSKONALE, wy,aga malego treningu, ale pozniej jest to swietny posob na pisanie.

  • 5. Data: 2013-07-25 13:51:10
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-25 11:00, *Adam Wysocki* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Potrzebuję, telefonu używam głównie do pisania.

    http://www.motorola.com/us/consumers/MOTOROLA-PHOTON
    -Q/m-PHOTON-Q-4G-LTE,en_US,pd.html
    Nie wiem, czy u nas będzie dostępny, ale w tej chwili chyba nie ma innej
    alternatywy na nowy w miarę szybki telefon z klawiaturą.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2013-07-25 14:03:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Jul 2013 13:51:10 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Nie wiem, czy u nas będzie dostępny, ale w tej chwili chyba nie ma innej
    > alternatywy na nowy w miarę szybki telefon z klawiaturą.

    W sumie jest - dowolny telefon z klawiaturą na BT

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2013-07-25 16:26:29
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-07-25 11:00, Adam Wysocki pisze:

    > Potrzebuję, telefonu używam głównie do pisania.

    Swype?

  • 8. Data: 2013-07-25 19:19:51
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 14:55:54 UTC+2 użytkownik Chris napisał:
    > W SGS3 nie ma takiej opcji chyba że o czymś nie wiem.

    W Note 2 da sie podpiac pod przycis glosnosci, Note 2 i SGS3/4 maja ze soba bardzo
    duzo wspolnego, wiec powinna ta opcja dzialac podobnie, robi sie to w opcjach
    aplikacji aparat.

  • 9. Data: 2013-07-25 22:01:23
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-07-25 10:36, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    >
    > Najlepiej HTC, ale to nie jest wymóg absolutny, podobnie - fajnie byłoby
    > mieć fizyczny spust migawki aparatu, ale bez tego też przeżyję.

    Używam SE Xperia Pro (MK16i) i sobie chwalę. Mam wgranego Androida 4 z
    rootem.

    Paweł

  • 10. Data: 2013-07-26 10:34:50
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    > Potrzebuję, telefonu używam głównie do pisania.

    Wszelkie odmiany swype są szybsze i wygodniejsze niż mikrofizyczna
    klawiaturka qwerty.