    Subject: Re: Jaki ELM 327 od Chińczyka?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Tue, 13 Jun 2017 12:48:58 +0200

    W dniu 2017-06-13 o 07:10, Dominik Ałaszewski pisze:
    > Dzień dobry szanownym grupowiczom,
    >
    > Chciałbym zakupić od chińczyka interfejs do złącza OBD2,
    > żeby od czasu do czasu zobaczyć, co w trawie piszczy.
    > Tylko własne auto- żadne zastosowania zawodowe.

    Zwróć uwagę, że do niektórych aut potrzebne są przejściówki.
    Do niektórych OBD Chińczycy dokładają soft, choć nie bardzo wiem, na
    czym atrakcyjność tego rozwiązania polega (chyba na tym, że jest to
    oprogramowanie do PC, bo na Androida czy OS są dostępne do ściągnięcia).
    I ważna sprawa - zależy, do czego to potrzebujesz. Bo jeśli tylko do
    spoglądania od czasu do czasu, to każdy będzie pewnie dobry, natomiast
    ja zamówiłem taki, który na stałe ma być włączony we wtyczkę (chcę mieć
    kilka parametrów na smartfonie on-line). I zainwestowałem w wersję z
    wyłącznikiem, bowiem jak niektórzy piszą - taki (tani) sprzęt
    pozostawiony na stałe może rozładować akumulator (choć teoretycznie nie
    powinien).
    T.