  • Data: 2010-03-04 11:21:50
    Temat: Re: Jaki TV LCD wybrać
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > Argument że TV LCD działa źle z sygnałem niskiej rozdzielczości
    > z analogowej kablówki jest podobny do tego jakbyś narzekał
    > na jazdę z ferrari bo dałeś mu złe gumy i za słabą benzynę...

    nie. Jeśli chcesz porównywać, to to jest narzekanie, że tym Ferrari nie
    da się jechać 50km/h przez miasto. I analogia byłaby uzasadniona, gdyby
    nie rozchodziło się o LCD TV, tylko o komputerowy panel HD uzupełniony o
    jakiś tuner - czyli o urządzenie, które zbudowano przede wszystkim do
    pracy z cyfrowym sygnałem HD, a nie do pracy z sygnałem TV.

    --
    Marek Lewandowski