  • 1. Data: 2010-02-26 12:59:47
    Temat: Jaki TV LCD wybrać
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć Wam.
    Przymierzam się do zakupu telewizora LCD i powiem szczerze że mam
    pewien dylemat.
    Nie wiem na co patrzeć przy wyborze, a zwłaszcza na jaka firme
    patrzeć?

    Czy możecie mi trochę pomóc?
    Poradźcie mi która Waszym zdaniem firma jest godna zaufania. Tyle
    ostatnio mówi sie o tym, że firmy produkują sprzęt tak aby wytrzymal
    on okres gwarancyjny, a potem to zmartwienie posiadacza. Chcialbym
    uniknąć tego zmartwienia.

    Może są jakieś funkcje, dodatki w TV, ktore dośc szybko siadają, a
    mozna z nich zrezygnować i cieszyć się długoletnią pracą sprzętu.
    Proszę o Wasze opinie i spostrzeżenia.
    Może słyszeliście o opiniach serwisantów, co do jakości TV danej
    firmy.

    Będę wdzięczny

  • 2. Data: 2010-02-26 15:42:37
    Temat: Re: Jaki TV LCD wybrać
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "slawek7" <s...@w...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > Proszę o Wasze opinie i spostrzeżenia.
    > Może słyszeliście o opiniach serwisantów, co do jakości TV danej

    Wybierz TV z podświetlaniem LED a nie taki ze świetlówkami.
    Lub zamiast LCD kup sobie plazmę.

    Każda znana Ci firma robi dobre telewizory: Samsung, Sony,
    Panasonic, Vizio, SHARP, LG, itp, itd.
    Unikałbym nieznanych firm bez reputacji jakichś yamamoto
    czy coś w tym stylu bo ani nie znamy jakie są dobre ani też
    z serwisem gwarancyjnym/pogwarancyjnym będzie problem.

    > Będę wdzięczny

    Krzynka piwa się należy.

  • 3. Data: 2010-02-26 23:33:33
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Może słyszeliście o opiniach serwisantów, co do jakości TV danej
    > firmy.

    opinie serwisantów są zazwyczaj g. warte bo dotyczą modeli których już
    nie ma w sprzedaży a zawsze nowy model to nowe problemy bo producent
    poprawia błędy z poprzednich a robi nowe. Dokładnie tak samo jak z
    samochodami, jedyna opinia o jaka ma sens to ta mówiąca jaki używany
    samochód warto kupić, zakup nowego modelu to zawsze zakup kota w worku.

  • 4. Data: 2010-02-27 01:06:07
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No ja wiem tyle - mam 32" LCD philipsa, a moi rodzice 37" plazme panasonica.
    I kolory i kontrast zdecydowanie lepsze na panasonicu. Generalnie moj
    philips nie jest zły - ale jednak plazma przyjemniejsza.

  • 5. Data: 2010-02-27 15:56:43
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A są dostępne (ktoś zna) rankingi niezawodności sprzętu? Ktoś to
    publikuje?

  • 6. Data: 2010-02-27 16:59:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "slawek7" <s...@w...pl> wrote in message
    z.googlegroups.com...

    http://www.consumerreports.org

  • 7. Data: 2010-02-28 00:44:41
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-02-27 02:06, sundayman pisze:
> [...]
    > I kolory i kontrast zdecydowanie lepsze na panasonicu. Generalnie moj
    > philips nie jest zły - ale jednak plazma przyjemniejsza.

    No a z tego wynika że który jest bardziej narażony na awarię?

  • 8. Data: 2010-02-28 08:18:49
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    > No a z tego wynika że który jest bardziej narażony na awarię?

    Przecież to jest loteria. :-)
    Mi Plazma Panasonic 42" PV8 padła po 3 dniach (samoczynnie wyłączałą się po
    15-20 minutach od włączenia, ale nie był to skutek ustawienia wyłącznika
    czasowego :-) ). W sklepie wymienili na nową sztukę i od roku działa
    bezawaryjnie.
    Biorąc pod uwagę uwagę cenę to plazma wypadała rok temu korzystniej za 42" w
    porównaniu do LCD.
    W Panasonicach (plzmach) podobno po 1000h pogarsza się czerń, ale ja mam już
    2000h i nie zauważyłem tego zjawiska.
    Niektóre plazmy bzyczą, u mnie też słychać jak jest białe tło z odległości
    1m. Z kilku metrow nie słyszę. :-)

  • 9. Data: 2010-03-02 07:52:19
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Każda znana Ci firma robi dobre telewizory: Samsung, Sony,
    > Panasonic, Vizio, SHARP, LG, itp, itd.

    A niech Cię...
    "dobre" to pojęcie względne (w naszym bezwzględnym świecie:)).
    Nie wiem jak to powiedzieć...
    Byłem zmuszony wszcząć postępowanie,
    którego celem miało być zanabycie nowego TV:)
    albowiem stary wykazał oznaki zepsucia:)

    ...i co... kupiłem, zobaczyłem, zwróciłem.
    Pogoniłem ze staruszkiem do machera i za 100
    wróciłem do poprzedniego komfortu.

    Myślę, że za rok lub dwa pojawią się telewizory, które
    spełnią moje wymagania choć trochę.
    W obecnej chwili jestem przeciwnikiem lcd TV

    Są OLEDy, ale chwilowo brak mi 17 000 plnów
    na 13" TV:)

    Artur(m)

  • 10. Data: 2010-03-02 08:02:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Mar 2010 08:52:19 +0100, Artur(m) wrote:
> [...]
    >
    >Myślę, że za rok lub dwa pojawią się telewizory, które
    >spełnią moje wymagania choć trochę.
    >W obecnej chwili jestem przeciwnikiem lcd TV

    A co sie nie podobalo ?
    Moj crt ciagle dziala, wiec nie mialem okazji sprawdzic, ale z doskoku
    sprawiaja dobre wrazenie :-)

    J.