  • Data: 2017-09-13 11:33:53
    Temat: Re: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-13 o 11:16, Uncle Pete pisze:
    >>> Dokładnie. Niezłe przebicie, nawet po wspaniałomyślnym obniżeniu ze

    > Liczę to tak, że gość najprawdopodobniej kupował te startery po 9
    > złotych (kiedy były jeszcze w sprzedaży), więc ma wysoki zarobek na
    > transakcji, czyli "przebicie".

    Ja kupiłem taki starter niecały rok temu za kilkanaście złotych na allegro.

    Mimo to nie podoba mi się takie spłycanie tematu do "przebicia" jak to
    piszesz. Zupełnie nie rozumiesz ekonomii. Jak na przykład wyliczasz cenę
    ryzyka tego, że ktoś parę lat temu kupił mnóstwo starterów, nie mając
    zupełnie gwarancji, że będzie można je sprzedawać, że oferta nie
    zniknie, że sprzedaż starterów ze źródła będzie zatrzymana itp. itd?

    Pomijając już fakt, że istnieje zdaje się metoda do uzyskania tej taryfy
    nie przez odpowiedni starter, tylko przez odpowiednią ścieżkę zmian
    taryf i/lub operatorów - startując z dowolnego startera.

    Wówczas to nie jest "przebitka" za starter, tylko tak jak w tym kawale,
    wyśmiewającym nota bene takie podejście jak twoje - za stuknięcie
    młotkiem - 10zł, za wiedzę, gdzie stuknąć - 90zł.

    --
    Liwiusz